Önceki bölüm
Haoran Zihao, deli birine bakıyormuş gibi baktı. Zhang Yichen'in yalan söylediğine emindi. Para o kadar kolay kazanılmazdı. Tabi kirli işlerle ilgilenmiyorsa...
.
.
.
.
.
.
-Kirli işlerle mi uğraşıyorsun?Zhang Yichen, sessiz kaldı. Evet kirli hem de çok kirli işlerle uğraştığı olmuştu. Fakat bunu söyleyecek değildi. Her zaman ki gibi bundan nefret ediyordu Haoran Zihao.
Zaten tüm kavgalar da bu yüzden başlıyordu.
Fazla iyi kalpliydi.
Zhang Yichen, derin bir nefes verdi ve gözünü bile kırpmadan yalan söyledi.
-Hayır, internet üzerinden yabancılara dövüş dersleri, vücut geliştirmeyi öğretiyorum. Ayrıca onlara destek sağlıyorum ve danışmanlık yapıyorum.
Haoran Zihao, kaşlarını kaldırdı ve inanmamış gibi baktı.
-Güçlü görünmüyorsun. Hatta zayıfsın. Kaslarında yok. Bu halinde insanları dolandırıyor musun?
Zhang Yichen'in yüzünde yarım ve çarpık bir gülüş belirdi. Sağ dudak köşesi kıvrılmıştı.
-O zaman ne kadar güçlü olduğumu sana göstereceğim. İzle ve öğren.
Zhang Yichen, bir kaç metre ötede olan ağacın yanına gitti. Boks yapacakmış gibi durdu. Kollarını kaldırdı ve ellerini yumruk yaptıktan sonra tüm gücü ile ağaca vurdu. Kolu düz bir rotada ilerlemişti. Mükemmel bir yumruktu.
Ağaç hızla sallandı ve gövdesinde ufak bir delik oluştu. Bolca yaprak ağaçtan Zhang Yichen'in üstünde düşmüştü.
Bu sert ağaç gövdesine değil de bir insana gelseydi kesinlikle çok can acıtırdı. İç organların yaralanması ve kan kusmak garantiydi.
Haoran Zihao'nun ağzı açık kalmıştı. Bir zayıf olan Zhang Yichen'e bir de delinmiş ağaca bakıyordu. Hızla yerinden kalktı ve Zhang Yichen'in yumruğuna baktı. Kesin yaralanmıştı.
Fakat Zhang Yichen'in yumruğunda hiçbir şey yoktu. Sadece ufak bir miktar kızarmıştı ve o da önemli değildi.
Yürük ayrıca çok hızlıydı. Bu da çok ilginçti. Resmen profesyonel boksçular gibiydi.
Zhang Yichen, gülümsedi. Gururla başını kaldırdı. Havalı görünmek hoşuna gitmişti.
-Sana söylemiştim. İyi dövüşürüm. Biri sana zorbalık ederse abine söyle. Kesinlikle işlerini bitiririm.
Haoran Zihao, şaşırmıştı. Ayrıca hayran da olmuştu. Heyecanla konuştu.
-Bir daha göster! Bu harikaydı!
Zhang Yichen, başını salladı ve konuştu.
-Biraz geriye çekil. Bu sefer bir tekmenin gücünü göstereceğim.
Haoran Zihao, geriye çekildi ve dikkatle izlemeye başladı.
Zhang Yichen, ayaklarından güç aldı ve hızla bir tekme attı. Sonra zıpladı ve diğer ayağıyla da tekme attı. Ard arda iki tekme...
Çok hızlıydı..
Ağaçta iki yeni çukur oluştu.
Zhang Yichen, gülümsedi ve Haoran Zihao'ya baktı.
-Ben oldukça güçlüyümdür. Bunlar için normalde bana 350 dolar ödemen gerekiyor. Fakat iyi bir çocuk olduğun için senden para almayacağım. Bir yumruk 150 dolar, iki tekme ise 200 dolar.
YN: 350 dolar 2238,67 yuan ediyor. Bu da 3490,58 türk lirası yapıyor.
Haoran Zihao, Zhang Yichen'in kirli işlerle değilde yeteneği ve bilgisi ile para kazandığını görünce sevinmişti. Biraz da rahatlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasyBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.