Önceki bölüm
Zhou Peng, sakince konuştu.
-Bu canavar üzerinde yeteneğini göster. Ayrıca onu öldürebilirsin. Haklıysam, yeteneğin sadece hatıralar ve şans almaktan daha fazlası.
.
.
.
.
.
Zhang Yichen, derin bir iç çekti. Bu yeteneği ilk kez kullanacaktı. Bir çok yeteneğin birleşmesi ile oluşmuş S+ seviye bir teknikti.Zhang Yichen, heyecanla bayılmış canavara dokundu ve sesli bir şekilde yeteneğin ismini söyledi.
-Guweina'nın selamı!
Zhang Yichen'in gözleri bir anlığına geriye kaydı. Zihninde bazı görüntüler oluştu. Bu canavardan daha büyük olan iki canavar vardı. Bir mağaradaydılar. Yavaşça görüntüler değişti.
Canavarın yaşadığı ormanı gördü. Ormanda özgürce koşuyordu. Yolda bulduğu değerli bitkileri ve meyveleri yiyordu. Sonra görüntüler değişti.
Bir kaç insan tarafından yakalandı ve bir kafesin içinde Zhou Peng'e verildi. Daha sonra başka canavarlarında bulunduğu büyük bir binaya yerleştirildi ve boynuna bir tasma takıldı.
Görüntüler yavaşça değişti. Bir kadın sık sık canavarlarla ilgileniyordu. Onlara özel yemler veriliyordu. Daha sonra Zhou Peng, bir anda ortaya çıktı ve canavarın tasmasını çözdükten sonra enerjisi ile bayılttı ve Zhang Yichen'in yanına getirdi.
Zhang Yichen, kendisine geldiği anda kusmaya başladı. İlk defa bu yeteneği kullanıyordu. Bu çok şaşırtıcıydı. Canavarın doğduğu andan itibaren buraya getirildiği ana kadar hepsini görmüş hatta şahit(!) olmuştu. Kendisine gelip ağzını eliyle sildikten sonra gördüklerini Zhou Peng'e anlattı.
Zhou Peng, şaşkındı. Gerçekten de canavarın anılarını görmüştü. Hepsinin doğru okduğuna şüphe edemeyecek kadar söylenenler fazla ayrıntılıydı. Ciddi bir sesle konuştu.
-Hım, bu gerçekten de ilginç bir yetenek. Bir de onu öldürmeyi dene. Bir şeyi test ediyorum.
Zhang Yichen, derin bir iç çekti. Bu canavarın anne ve babasına ne olduğunu merak ediyordu. Ayrıca zhou Peng'in neyi test ettiğini de bilmek istiyordu. İster istemez canavarla empati kurmuştu. Kendisini tuhaf hissediyordu. Yine de toparladı ve konuştu.
-Bana bir silah ver. Bu güçle onun kalın derisini bile kesemem. Daha yavru olmasına rağmen çok güçlü.
Zhou Peng, yüzüğünden küçük bir hançer çıkarttı ve Zhang Yichen'e verdi.
Zhang Yichen, hançeri eline aldı ve biraz inceledi. İki tarafı da keskin bir hançerdi. Kabzası siyahtı. Normal al bir Hançere göre elbette büyüktü. Sakinleşmek için derin bir nefes aldı ve hızla canavarın kafasını deldi.
Canavar ani acı yüzünden baygınlık durumundan çıktı ve kükredi. Tam Zhang Yichen'e saldıracaktı ki Zhou Peng, enerjisi ile müdahale etti ve canavarın hareketlerini kısıtladı.
Zhang Yichen, bu canavarı öldürmesi gerektiğini biliyordu. Saçma empatiye ihtiyacı yoktu. Hızla bir kaç kesik açtı ve sonunda öldürdü.
-Bildirim!
-Guweina'nın selamı adlı yetenek seviye atladı. Gereksinimleri karşıladın.
Güç: +3
Zeka:+1
Şans: +2
Hız: +3
Dayanıklılık: +1
Zhang Yichen, şaşkınca önünde açılan pencereye baktı. Bu gerçek miydi? Bu canavarı öldürdükten sonra gelişmiş miydi? Belki de onun yeteneğini çalmıştı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasyBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.