Önceki bölüm
Bai Zainan da tekrar etti.
-Arkadaş....
Hei'an Long, yarım bir gülümseme ile Zhang Yichen'e baktı. Olanları anlamıştı. Zhang Yichen'in anılarında bu zombiye dair bir kaç bilgi edinebilmişti.
.
.
.
.
İki adam ve bir zombi yavaşça geuplarına geri döndüler.Zhang Yichen'in ayrılmasının ardından sadece yarım saat geçmişti. Bu sırada ortam da düzenlenmişti.
Zhang Yiyi, bir köşede yemek pişiriyordu. Zhang Jiao da yardım ediyordu.
Diğerleri de yatacakları yerleri belirlemeye çalışıyordu. Burası bir saray olduğu için herkes için uygun bir yer bulunabilirdi.
Zhang Yichen, Hei'an Long ve Bai Zainan göründüğünde herkesin bakışları onları buldu. Sonra şaşkınlıkla Bai Zainan'a baktılar.
John, tereddütlü bir sesle konuştu.
-Chen, yanınızda ki kim? Zombi değil değil mi?
Zhang Yichen, sakin bir sesle konuştu.
-Evet bir zombi. Size de tanıdık geldi mi? Yani onu tanıyor musunuz?
Herkes daha dikkatli bir şekilde Bai Zainan'a baktı. Fakat ne kadar bakarlarsa baksınlar tuhaf insansı bir zombiden başka bir şey bulamıyorlardı.
Zhang Yichen, yaklaştı ve eliyle toplanmalarını işaret etti.
Herkes iyice yaklaştı ve Zhang Yichen'in ne söyleyeceğini merakla beklediler.
Zhang Yichen, sakin bir sesle konuştu.
-İsmi Bai Zainan. Ondan korkmanıza gerek yok. Tamamen benim kontrolüm altında. Kendisi geleceğin zombi imparatoru.
Jess, hayretle bağırdı.
-Lider, sen deli misin? Zombi imparatorlarını öldürmemiz gerekmiyor muydu? Neden biz onu yanımıza alıyoruz?
Jess, herkesin aklından geçeni söylemişti. Bob da konuştu.
-Bir zombiyi yanımıza almak tehlikeli. Ya bize de saldırırsa?! Onu kontrol altında tutacağından nasıl emin olabiliyorsun?
Zhang Jiao da öfkeli bir sesle konuştu.
-Şuna baksana bir! O bir ZOMBİ! Ona nasıl güvenebiliriz?
Zhang Yichen, sakin bir sesle konuştu.
-Siz merak etmeyin. Ayrıca şu anda benden güçsüz. Kardeş Long'dan ise çok çok daha güçsüz. İnsanları yemek istemiyor. Sadece kendi türüyle beslenebilir.
Herkes kararsız gözlerle Bai Zainan'a baktı. Bai Zainan da onlara merakla bakıyordu. Kesik kesik konuştu.
-Arkadaş...Yichen...
Zhang Yichen, güvence veren bir gülümseme ile konuştu.
-Arkadaş diyor. Ondan korkmanıza gerek yok. Onu, diğer zombilere karşı kullanacağım.
Bir süre sessizlik oldu. Herkes Zhang Yichen'in onları tehlikeye sokacağını düşünmüyordu. Yani liderin sözü güvenliydi.
-Tamamdır.
-Sana inanacağız. Fakat tek bir yanlışında onu öldüreceksin. Zombilere güven olmaz.
Zhang Yichen, hafifçe gülümsedikten sonra Bai Zainan'ın kolunu tuttu ve en köşeye götürüp konuştu.
-Acıktığında söyleyeceksin. Kimseye saldırmak yok.
Zhang Yichen, uyarısını yaptıktan sonra başka bir köşeye geçip düşünmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasyBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.