32.Bölüm

771 106 62
                                    

Önceki bölüm

Zhou Peng, Zhang Yichen'in gelmesini bekledi. Fakat bir saat boyunca kimse gelmedi. Hatta bir ses de duymadı. Bu oldukça garip bir durumdu ve ilk defa gerçekleşiyordu.

Son iki kez, Zhou Peng artık Zhang Yichen'i almaya gelmiyordu. Onun yerine Zhang Yichen geliyordu. Antrenman amacıyla yapılıyordu. Fakat zaman geçmesine rağmen ses yoktu de Zhang Yichen de yoktu.
.
.
.
.
.
Zhang Yichen, 2 saat sonra uyandı. Tüm vücudu ateşler altındaymış gibi yanıyordu. Kızarmış ve terlemişti. Ayrıca alt kısmı da kalkmıştı. Canını acıtıyordu.

Neredeydi?

Neden çıplaktı?

Hediye paketi gibi sarılmıştı!

Zhang Yichen, biraz etrafa baktığında Zhou Peng'in odasında olduğunu fark etti. Kafasının arkası acıyordu.

Onu buraya getirenin zhou peng olduğunu düşündü. Sonra vaz geçti. Öyle bir şey yapacak biri olmadığını iyi biliyordu. Peki kim yapmıştı?

Zhang Yichen, acıyan erkekliğini rahatlatmak istedi. Fakat bir türlü onu bağlayan kurdelelerden kurtulamadı. Derin bir nefes verdiğinde ağzından buhar çıktı.

Resmen arzu için yanıyordu. Hiç söylemek istemediği bir yer de yanıyor ve kaşınıyordu. Ağzını tekrar açtı. Çok zayıf bir sesle seslendi.

-Zhou Peng!

-Usta!

Zhang Yichen, aşırı rahatsız bir durumdaydı. Öylesine arzu ile dolmuştu ki...aklını kaybetmek üzereydi. Gözlerinden yaşlar aktı ve zayıf bir sesle bir kez daha seslendi.

-Usta, yardım et!

Zhang Yichen'in üçüncü seslenmesinde sonunda Zhou Peng duydu. İlk başta ne olduğunu anlayamayacak kadar zayıftı. Sonra yerini belirlemeye çalıştı. En sonunda öğrenmişti ve yüzü garip bir hal almıştı.

Zhou Peng, bir anda odasının içinde belirdi. Zhang Yichen'in hediye paketi gibi sarılmış bir halde yatağında durduğunu görünce ilk defa 400 yıldan fazla hayatında büyük bir şok geçirdi.

Odada bulunan kokuyu aldığında hemen duyularını mühürledi. Sadece konuşma ve dinleme yetisini bıraktı.

-Yichen, bunu sana kim yaptı? Neler oluyor?

Zhang Yichen, Zhou Peng'i gördüğüne hiç bu kadar sevinmemişti. İradesi ile Göz yaşları içinde neşeyle konuştu.

-Usta, yardım edin. Birisi bana vurdu ve bu hale getirdi!

Zhou Peng, bunu kimin yaptığını düşündü. Bu kadar boktan bir işi yapan aklına sadece tek bir kişi geliyordu.

-Qui Lei! O lanet herif...

Zhou Peng, hemen Zhang Yichen'i kurdeleden kurtardı ve yatağın örtüsü ile üstünü kapattı. Daha sonra bir kemer ve bir üst giysi verdi. Kendi kıyafetleri Zhang Yichen'e çok büyük olurdu.

Zhou Peng, tekrar ortadan kaybolduğu vakit Zhang Yichen, hareket etmeye çalıştı. Fakat aklı daha çok bulanmaya başlıyordu. Ağzının suyu aktı. Tek istediği...

Bu çok utanç vericiydi. Giderek daha fazla kendisini kaybediyordu. Elleri ile kendisini rahatlatmaya çalıştı. Fakat beceremedi. Ne kadar denerse denesin bir türlü olmuyor ve rahatlayamıyordu.

Acıdan ve tuhaf yanma hissinden dolayı delirecek gibi hissediyordu. Tek yapabildiği Zhou Peng'in adını sayıklamaktı. Utanç, aşağılanma ve öfke yüzünden aklını kaybetmesine ramak kalmıştı.

Hacker and Zombieland [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin