Önceki bölüm
Qui Lei, kısa bir süre tereddüt ettikten sonra merakla sormaya karar verdi.
-Lider, o çocuk hakkında ne düşünüyorsunuz? Gerçekten de fazla meraklı ve ilgili değil misiniz? Bunu yardımcın olarak değil de arkadaşın olarak soruyorum. Ayrıca teklifleri kabul edecek misin?
.
.
.
Zhang Yichen'in hiç keyfi yoktu. Evinde yatağına yüz üstü uzanmış düşünüyordu.Zhou Peng'in yaptığından rahatsız olmuştu. Fakat hala onun yanında durmak istiyordu. Bu ne tür bir saçmalıktı!?
Zhang Yichen, şu anda gerçekten de sinirini çıkartmak istiyordu. Keşke etrafta öldürülecek zombiler olsaydı. O zaman rahatlardı.
Ayrıca Zhou Peng'in bunu yapmaya neyin ittiğini de bilmiyordu. Eh, uzun süre de öğrenebilecek halde değildi. Bu da canını çok sıkıyordu.
Zhang Yichen, bir süre kendi kendine düşündü. Belki biraz spor yaparsa rahatlardı. Bedeni çalıştırmak zihni de rahatlatırdı.
Fakat bu dünyada ki hiçbir şey onu tatmin etmezdi. Saatlerce koşsa bile yorulmazdı.
-Ah sikeyim...neden öyle bir teklif yaptım ki?
Zhang Yichen, ağlayacak gibi hissediyordu. Utanç yüzünden kızarmıştı.
Zhang Yichen, derin bir iç çekti. Canı sıkılmıştı. Kimseyle konuşmak istemiyordu. Sadece yalnız kalmak istiyordu.
Ailesini ve arkadaşlarını tehlikeye atmak için yaptıkları değer miydi? Bir süre düşündü. Onun hayatta kalması garantiydi. Fakat ya diğer insanlar?
Ne kadar düşünürse düşünsün bencil olduğu kanısına varıyordu. Sırf bencilliği içini herkesi tehlikeye atıyordu.
Gerçekten de değer miydi?
Zhang Yichen, uzun süre düşündü. Reddedilmişti. Kalbi kırılmıştı. Peki bunları yapan bir adam için bir çok şeyden vaz geçmek doğru muydu?
En sonunda kararını verdi. Evren büyüktü. Tek yakışıklı adam Zhou Peng değildi. En az onun kadar yakışıklı, onun kadar güçlü birisi illaki vardı.
-Sistem, diğer dünyaları göster. Yetişim dünyası olsun!
Zhang Yichen, uzun zamandır diğer dünyalara ilgi göstermiyordu. Şimdi başka bir tanesine gitmek istiyordu. Hayatı boyunca başkasına mı bağlı kalacaktı? Hem aralarında gerçekten de büyük bir aşk olmamıştı.
Zhang Yichen, sistemin açtığı dünyalara baktı. Hepsi istediği gibi yetişim dünyası idi. Bazıları farklı renklerdeydi. Gözüne kırmızı bir yazı ilişti.
-Ejderin Yalnız Dünyası( tehlikeli)
Zhang Yichen, isme tıkladı ve dünya hakkında ki bilgilere baktı. Bu ilgisini çekmişti.
-Hei'an Long, hayatı boyunca yalnızdı. Bir ejderha İmparator olarak birileriyle konuşmak istedi. Fakat herkes ondan ve gücünden korktu. Yanına yaklaşmak istemedi.
Zhang Yichen, bu bahsedilen ejderhayı merak etmişti. Hemen karakter profiline girdi. Kesinlikle çok güçlü olmalıydı.
İsim: Hei'an Long.
Yaş: 32.729
Irk: Ejderha-İmparator
Güç: 96.952
Zeka: 35.404
Güç seviyesi:Ölümsüz Alem-İlahi Musibet Alemi 4.Seviye Zirve
Şans: 29.151
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasyBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.