29.Bölüm

792 110 89
                                    

Önceki bölüm

Usta, yemek yiyebilir miyim? Acıktım.

Zhou Peng, başını salladı ve onayladı. Zhang Yichen'i tuttuğu gibi ortadan kayboldu. Tekrar ortaya çıktığında büyük bir binanın önündeydi. Üstünde "Yemekhane" yazıyordu.
.
.
.
.
Zhang Yichen, bu yemekhanenin kocaman olduğunu gördü. İçerisinde yüzlerce kişi vardı. Artık şaşırmıyordu bile. Menüde gördüğü her şeyi istedi. Sonuçta kendi parası değildi.

Zhou Peng, alaycı bir sesle konuştu.

-Hepsini yiyebilir misin ki? Bahse varım çeyreğini bile yiyemezsin. Yine de çok açgözlüsün. Bunlar, ölümlü yemeklerine benzemez.

Zhang Yichen, omzunu silkti ve rahatça konuştu.

-Hepsini yiyemiyorsam paket yaptırıp sonra yiyebilirim değil mi? Boşa gitmesine izin vermem. Merak etme.

Zhou Peng, bu cüretkar sözlere kızmak istedi. Sonra vaz geçti. Alt tarafı yemekti. Onun için pahalı bile değildi. Ayrıca Tarikat lideri olarak onun indirimi vardı. Tarikatta güçlü olanın her zaman ayrıcalığı olurdu.

Dış öğrenci, bir yemeği 20 puanla alıyorsa, orta seviye öğrenciler 15 puana, iç öğrenciler 10 puana ve çekirdek öğrenciler de 5 puana alıyordu. Kıdemliler ve yaşlılar ise 1 puana alabilirdi. Tarikat lideri olarak o yemeği bedava alabilirdi.

Tabi ki bu en ucuz yemek içindi. Yemeklerin kalitesine ve miktarına göre yine de belli bir miktar ödemesi gerekiyordu. Zhang Yichen'in aldığı yemekler 85 puan tutmuştu.

Başka biri olsa en az 500 puan öderdi. Fark devasaydı. Her zaman güçlü olan avantajlıydı. Tarikatın bu şekilde kuralları olması, öğrencileri daha güçlü olmaya teşvik etmekti.

Zhou Peng için 85 puan az olabilirdi. Fakat başkası için çok fazlaydı. Onunla 8 hap alınabilirdi. Hapların en düşüğü 10 puandı. Öğrenciler haftalık 10-50 arasında puan veriliyordu.

Zhou Peng, ciddi bir sesle konuştu.

-Bunu sadece bir kez yapacağım. Bir daha yemek istersen kendi paranı kullanacaksın.

Zhang Yichen, bunu duyunca hemen aldığı yemekleri ikiye katladı ve pis bir şekilde gülümsedi.

-O zaman ikiye katlamama bir şey demezsin değil mi? Sonuçta sadece bir kez alacaksın.

Zhou Peng, 170 puanı öderken elleri titredi. Bu onun için bile çok fazlaydı. Neyse ki birikmişi vardı. Soğuk ve biraz daha sinirli bir sesle konuştu.

-Sakın aklına tekrar ikiye katlamak gelmesin. Bu ilk ve sondu. Asla yapmam bir daha. Seni küçük...

Zhang Yichen, pis bir şekilde sırıttı. Daha fazla sinirlendirmek iyi değildi. Ellerini teslim oluyormuş gibi kaldırdı ve konuştu.

-Usta ilkler önemlidir. Ne dersin, her yıl bana yemek ısmarla. Burada yıldönümleri kutlanmıyor mu? Benim geldiğim yerde önemlidir. İlk öpücük, ilk aşk, ilk seks, ilk çocuk vs.

Zhou Peng, gittikçe daha da sinirleniyordu. Bu kadar utanmaz olmasını beklemiyordu. Alnında çoktan bir kaç tane damar belirmişti.

-Kes sesini de yemeğini ye utanmaz velet!

Zhang Yichen, kıkırdadı ve donatılmış masada ki yemekleri yemeğe başladı. Öncelikle çorbalardan başladı. Ana yemeğe başlamadan önce sıcak bir çorba mideyi yatıştırırdı. Üç çorbayı içtikten sonra doymuş hissediyordu. Fakat bu onun için başlangıçtı. Mezeleri yemeye başladı. Hepsinde ufak bir miktar Qi vardı.

Yedikçe vücuduna karışıyor ve onu güçlendiriyordu. Etkisini sürekli yerse daha çok görebilirdi. Kendi dünyasından tamamen farklıydı. Hepsi ağız sulandırıcıydı. Malzemelerden kaçınılmamıştı. Hepsi pahalıydı.

Hacker and Zombieland [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin