Önceki bölüm
Her şeyi halletmesi saatlerini aldı. Fakat yaptığı işten mutluydu. Hepsini silinmesi imkansız bir hale getirmişti. İki dilde yazmıştı. Bir İngilizce bir Çince. Videoya altyazı eklemek zordu.
Zhang Yichen'e, şimdi gelen insanları beklemek kalıyordu. Bir hafta sonra belirlediği mekana gidecekti.
.
.
.
.
.
.
.
Zhang Yichen, Jess ve John spor yaptığı esnada yoga odasında ruh taşlarını emiyordu. Çoktan 4 gün geçmişti. Dün, Wen Lihao ile konuşmuştu.Ona yüksek miktarda serum karşılığında içki, dergi, yiyecek ve içecek vermişti. Ayrıca bir deste de kart vermişti. Sıkıldığında oynasın diye.
Bütün bu malzemelerin karşılığı olarak da 10 orta derece ruh taşı almıştı. Bu kadar ruh raşından sonra dantianı eskisinden daha büyük daha kararlıydı. Ayrıca seviye atlayacağını gösteren bir işaret de vardı.
Zhang Yichen, elinde ki toza dönüşmüş ruh taşlarına gülümsemeyle baktı. Çok az kalmıştı. Sadece bir kaç gün daha..
-Durum penceresi!
İsim: Zhang Yichen
Yaş: 23
Irk: İnsan
Güç: 14
Zeka: 35
Virüs oranı: 0
Şans: 12
Hız: 12
Dayanıklılık: 17
Güç 1 puan, hız 1 puan, dayanıklılık 1 puan, şans 1 puan, zeka 1 puan toplamda 5 puan artmıştı.
Zhang Yichen, gelişim yapmanın avantajlarını net bir şekilde görüyordu. Bir zombi salgınında daha hızlı güçlenebilse de yine de güçlenmek iyi hissettiriyordu.
Bu kadar gelişim yapmanın çok fazla artısı vardı. Tek eksiği ise yavaş olmasıydı. Yaklaşık 12-13 gündür gelişim yapıyordu.
Zhang Yichen, derin bir iç çekti. Merak ettiği şey alem atladığı zaman olacaklardı. O zaman ne tür bir değişim yaşayacaktı?
Zhang Yichen, tereddütle oturduğu yerden kalktı ve köşede duran tartıya çıktı. Çok aç hissediyordu. Fakat çok fazla yiyordu. Zayıfladığından endişe duyuyordu.
Tartı'nın üstünde ki sayılar bir süre oynadıktan sonra durdu.
-48,3 kilo!
Zhang Yichen, normal bir insanın yiyebileceğinden 4 kat daha fazla yemek yiyordu. Fakat buna rağmen 4 günde yalnızca 1 kilo 300 gram alabilmişti. Bu moralini bozdu.
Neyse ki zayıflamamıştı. 5 ayda en az 5 kilo alabileceğine dair kendisine güveniyordu. Daha fazla yemek yemesi gerekecekti.
Zhang Yichen, derin bir iç çektikten sonra spor yapan iki adama yaklaştı. Dört gün öncesine göre vücutları daha da toparlanmış ve kas kazanmışlardı. Fakat bu yetmezdi. Daha fazlası gerekiyordu.
-Pekala bu kadar yeter. Neden biraz gidip de alışveriş yapmıyoruz?
Bu fikir iki adamın da ilgisini çekmişti. Fakat Jessian yüzünü buruşturdu ve homurdandı.
-Ne yani üç adam gidip randevuya felan mı çıkacak?! Bu çok tuhaf adamım!
Zhang Yichen, gözlerini devirdi ve Jessian'ın kafasına hızla vurdu ve konuştu.
-Saçnalıkları aklından sil. Gidip market reonlarını boşaltalım diyorum!
Jessian, somurttu ve hızlıca konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasíaBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.