14.Bölüm

940 132 102
                                    

Önceki bölüm

Zhang Yichen'in elinde bir kese ruh taşı ve bir kese de enerji hapı belirdi. Zhang Yichen, taşı çıkarttı ve iki adama gösterdi.

-İşte karşılığında bunları alıyorum. İçinde ki enerji tüm şehri yok etmeye yeter.
.
.
.
.
.
Zhang Yichen, ödemeyi aldığı anda keyifle sırıttı. 50 orta dereceli ruh taşı ve 5 enerji hapı. Sadece 5 enerji hapıyla aslında Alem atlamayı yapabiliyordu. Şu anda en temel seviyede bir çöptü.

Kesinlikle işlerini hallettikten sonra daha fazlasını kazanmak için düğüne katılacaktı.

Orada ne kadar duracağını bilmiyordu. Sonsuza kadar orada kalamazdı. Kesinlikle bir zaman sınırı olmalıydı. Oraya gitmeden bunu bilemezdi.

Zhang Yichen, John ve Jess ile birlikte tekrar taksiye bindiler. Yeterince zaman harcamıştı zaten.

Zhang Yichen, gerçekten de buluşmak için çok uzak bir yer seçmişti. Bir saatlik bir yolculuktan sonra sonunda taksi ıssız sokağın girişinde durdu.

Zhang Yichen, taksiye parasını verdikten sonra herkes indi. John ve jess geldikleri bölgeye bir bakış attılar. Gerçekten de çok ıssız bir yerdeydiler. Burada ölseler cesetlerinin bulunması çok zor olurdu. Bir kamera bile yoktu. Tamamen izole edilmiş bir alandaydılar.

Her yerde eski kiralık depolar vardı. Bir labirent gibi karmaşık bir yapıya sahipti. Tuhaf bir yerdi.

Zhang Yichen, hızlı adımlarla ilerledi. Gözleri depoların üstünde yazan numaralara odaklanmıştı. Sonunda 63 rakamını gördüğünde gülümsedi.

Deponun kapısını açtı ve içeri girdi. İçerde tam 14 kişi vardı. Ortam çok gergindi. Herkes birbirine düşmanca bakıyordu. Bir köşede en küçük olan ikizler birbirlerine sarılmıştı.

Bir adam, üstünde ki kanlı beyaz önlüğü ve elinde ki kanlı büyük keskin bıçağı ile dik dik bakıyordu. Bu adam, kasap olandı.

Başka bir adam, beyaz renkli bir takım giymişti. Elleri cebindeydi ve pis pis sırıtıyordu. Arkasında ise başka bir adam vardı ve o da sırıtıyordu.

Zhang Yichen, herkese bir kez baktıktan sonra gözü beyaz takım elbiseli adamın arkasında ki kişiye kaydı. Saçlarının bir bölümünü kazıtmıştı. Üstünde rahat kıyafetler vardı. Kulaklarında bir çok piersing vardı.

Zhang Yichen, kaşlarını çatmış bir şekilde adama baktı. Bu adamı tanıyordu. Zamanında ağız işi yaptığı pisliklerden biriydi. Burada ne arıyordu?

Zhang Yichen, adama dik dik baktı. Adam da ona döndü ve baktı. İkisinin bakışları bir süre buluştu. Adam pis bir gülümseme ile sırıttı.

Zhang Yichen, ellerini sıktı ve nefret dolu sesle konuştu.

-Sen! Burada ne arıyordu? Burada olmayan gerekiyordu!

Adam, bir süre sessiz kaldıktan sonra başını eğdi ve anlamamış bir şekilde konuştu. Belli ki Zhang Yichen'i tanımamıştı.

-Beni tanıyor musun? Sen kimsin?

Zhang Yichen, bir anda hızla koştu ve adamın boğazını sıkıca yakaladı. Gözlerinde nefret ve öldürmek arzusu görülebiliyordu.

Bu pis adamın ismi Wang Chaong idi. Sürekli Amerika ile bağlantılarının olduğunu söylerdi. Bugün bu sözü Zhang Yichen doğrulamıştı.

Wang Chaong, Zhang Yichen'i pis işlerde kullanmıştı. Ayrıca ona tecavüz etmeye de çalışmış ama başaramamıştı. Daha sonra bir çok kez dövmüştü. Ayrıca zombilere yemek olarak da kullanmaya çalışmıştı.

Hacker and Zombieland [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin