Önceki bölüm
Zhang Yichen, bütün hikayeyi dinledi. Bir yoldaş daha kazanmıştı. Süpriz kutusu gibi gibiydi. Buraya olan yolculuğu boşuna değildi. Daha fazla adam toplamalıydı. Bunu da John'u kullanarak yapacaktı.
.
.
.
.
.
.
Zhang Yichen, bir kaç saatlik konuşmanın ardından Jess'i ve John'u gruba almıştı. Pek yetenekli olmasalar da tecrübeleri vardı.Jessian, sadece 8 sene hayatta kalmıştı. Gerçekten de zombi salgını öylesine bir felaketti ki bir yılı bırakın bir ay bile hayatta kalmak çok zordu.
Sayısız insan zombiye dönüşmüştü. Yaşayan her canlıya saldırıyordu. Sadece insanlar değil hayvanlar bile bu felaketin kurbanları olmuştu.
Hatta hayvanlar, insanlardan daha çok etkilenmişti. Evcil bir süs köpeğinizin size bir anda saldırdığını ve kolunuzu dişleri ile koparttığını hayal edin. Bu sadece küçük bir örnekti. Daha kötü ve daha korkunç hayvanlar da vardı. Devasa bir yılanın ağzını açması ile iki insanı aynı anda yutması ya da bir pitpul'un size tüm gücü hatta kendi gücünden iki kat daha fazla güçle saldırdığını düşünün.
Hayatta kalmayı bırakın saniyeler içerisinde paramparça olursunuz.
Bir yavru kedi bile sizi öldürebilir.
İnsanların evrimleşmesi kolay olmamıştı. Sistemler hemen ortaya çıkmamıştı. Sanki insanoğlunun evrim olmadan ne kadar hayatta kalabileceğini biraz gözlemlemişlerdi.
Ateşli silahlar büyük bir ayrıcalıktı. Tabi ilk zamanlar.. Sonra zombiler evrimleştikçe silahlar derilerinden sekmeye başlamıştı. Tabi insanoğlu bir kaç yüzyıl geriye düşmüştü.
Ateşli silahların yerini kesici ve delici aletler almıştı.
İnsanlar evrimleştikçe zombiler daha hızlı evrimleşti. Bu sayede korkunç savaşlar oldu. Her gün binlerce insan öldü.
Zhang Yichen, işte bu yüzden anılaeını hatırlayan deneyimli insanları yanına topluyordu. Hepsinin bir hafta önce olayları hatırlamaya başlama sebebi de Zhang Yichen'in geriye dönmesinin ardından geçen süre idi.
O geriye döndüğünde her şey geriye gitmişti. Fakat bazı insanların anıları kendisinde kalmıştı.
-Sistem, bu insanların anılarını hatırlama sebebi nedir?
Sistem: Bazı insanların ruhları güçlü olur. İradeleri sağlamdır. Bu yüzden silinme işlemleri fazla etki etmedi.
Zhang Yichen, şimdi anlamıştı. Her şeyin temeli ruhtu. Hatıralar silinse bile ruh hatırlardı.
Zhang Yichen, Jessian ve John'a baktı ve gülümsedi.
-Pekala dostlarım. O zaman planımı açıklıyorum. Öncelikle grubun lideri benim. Yardımcı lider John olacak. Sizinle çine gideceğiz. Tabi gitmeden önce bir kaç kişi daha toplayacağız. Vücudunuzu eğiteceksiniz. Bedeniniz ham bir halde.
Zhang Yichen'in yüzünde ürpertici ve büyük bir gülümseme oluştu. Tatlı yüzünde oluşan gülümseme açıkça iki adamı daha korkuttu. Resmen önlerinde gülümseyen bir şeytan vardı.
Burada en kücük Zhang Yichen olmasına ragmen en deneyimli ve en güçlüsü de Zhang Yichen'di.
-Spor salonuna gidelim. Bundan sonra bedenizi eğiteceğim ve diyetinizi kontrol edeceğim. John, senin alman gereken 4 kilo var. Jess, senin de vermen gereken iki kilo var.
Jessian, somurttu. Eliyle Zhang Yichen'in kemiklerini işaret etti ve konuştu.
-Önce kendine bak sen! Bir çocuk gibi görünüyorsun! Bir de lider mi olacaksın?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasyBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.