Önceki bölüm
Zhang Yichen, taksimetreye baktı. Üstünde ki rakam ve kısa bir hesaplama ile sinirli bir sesle konuştu.
-Yabancı olduğum için beni kazıklamaya mı çalılıyorsun? En fazla 190 tutmuştur! Ben sana 200 veriyim siktir git!
.
.
.
.
.
.
Şoför, Zhang Yichen'i yabancı olduğu için dolandırmaya çalışmıştı. Çünkü burayı bilmiyordu. Bilerek yolu da uzatmıştı. Fakat Zhang Yichen, bunu fark etmişti. Kolay kolay kandırılacak bir tip değildi.-Peki sör, üzgünüm sör. Bir ailem var.
Zhang Yichen, gözlerini devirdi ve adama 200 dolar uzattıktan sonra konuştu.
-Burada bekle beni. Hemen geleceğim. Eğer kaçarsan...plaka numaranı aldım. Seni şikayet ederim. Haberin olsun!
Zhang Yichen, adamı tehdit ettikten sonra hızla taksiden indi ve otele girdi. Yaptığı rezarvasyon ile odasını buldu ve anahtarını aldı. Daha sonra otelden çıktı ve taksiye bindi.
-Beni 34. Caddede ki polis merkezine götür.
Şoför, tehdit edildikten sonra kaçmamış ve beklemişti. Fazla da beklemesine gerek kalmadan adam gelmişti. Çocuk gibi göründüğü için onu dolandırmak istemişti sadece.
-34. Cadde mi? Sör, orası şu anda çok kalabalıktır. Trafik sıkışmıştır. İsterseniz dolanıp o şekilde gidelim.
Zhang Yichen, hemen bilgisayarını açtı ve caddeleri kontrol etti. Adamın dediği gibiydi. Hafifçe gülümsedi ve konuştu.
-İlerle, söylediğim şekilde gideceğiz.
Zhang Yichen de trafikte sıkışmayı planlamıyordu. Fakat bu adama da güveni yoktu. Kesin daha fazla para almak için en uzun yolları seçerdi. O da dolanacak olsa da daha kısa yolları seçmişti.
Zhang Yichen'in tarifi ile sonunda ki tam 1,5 saat sürmüştü, polis merkezinin önünde durdular.
-Bırada beklemeye devam et. Şu anda 237 dolar olmuş. Kandırmayı aklından bile geçirme!
Zhang Yichen, taksiden indikten sonra polis merkezine girdi. Biraz etrafında inceledikten sonra sarışın bir adamı buldu ve konuştu.
-Merhaba efendim, ben John Smith'in arkadaşıyım. Onu çıkartmak istiyorum.
Polis, Zhang Yichen'e baktı. Şu asyalı amerikanlardan olabilirdi. Kafasını salladı ve sistemden baktıktan sonra konuştu.
-Dostum, gerçekten de arkadaşlarını iyi seçmelisin! Yaşın genç götünüyor. Kaç yaşındasın? 14-15? Ailen izin verdi mi?
Zhang Yichen, hemen pasaportunu gösterdi ve konuştu.
-Hayırlı efendim, yaşıtım. 23 Yaşındayım. John'u çıkartmak için ne kadar ödemem gerekiyor?
Polis, şüpheyle Zhang Yichen'e baktı. Gerçekten de küçük görünüyordu. Bu da zayıf olmasından kaynaklıydı. Başını sallayıp kendi kendine söylendi.
-Lanet asyalılar, asla yaşlarını göstermiyorlar! Lanet olası zaman ancak bize uğruyor! Her neyse, git 2960 dolar şuraya ödeme yap. Neyse ki arkadaşının deli olmaktan başka hiçbir suç kaydı yok.
Zhang Yichen, polisin söylediği yere ödemeyi yaptıktan sonra bekledi. Bir saat kadar sonra iki kolundan tutulan John Smith geldi. Bir kaç günde zayıflamış görünüyordu. Ayrıca uykusuzluk yüzünde göz altları morarmış ve gözleri de kızarmıştı.
Zhang Yichen, elini salladı ve konuştu.
-Selam John! Hadi gidelim. Seninle konuşmak istediklerim var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasyBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.