Önceki Bölüm
Zhang Yichen, azimle çalışmaya devam etti. Biten ruh taşlarının tozlarını üstünden silkeledi ve hepsini bir külmüş gibi çöpe atmaya karar verdiği sırada aklına bir şey geldi.
.
.
.
.
.
.
Bu külleri tekrar kullanabilir miydi? Ya da arkadaşlarına verse? Sonra aklından hemen bu düşünceleri sildi.Virüs enerjisi ve Qi birbirine zıttı. Faydadan çok zararı dokunurdu. En iyisi çöpe atıp kurtulmaktı.
Zhang Yichen de öyle yaptı. Hepsini toplayıp çöpe attı. Zaman geçirmek için en iyi şey uykuydu.
.
.
Sabah olduğunda Zhang Yichen, grup için yemek hazırlamaya karar verdi. İstila başladığı zaman kimse doğru düzgün uyuyamayacağı için şu anda keyfini sürüyorlardı. Ayrıca hepsinin çalışması için uygun bir spor salonu da bulmuştu.Zhang Yichen, merkeze gidip aldığı malzemelerle yüzlerce krep yaptı. Daha sonra bir koli yumurta başladı. Ramen yaptı. Bir kaç meze de hazırladıjtan sonra saatin öğlene geldiğini gördü.
Önce kendisi yedi. Daha sonra bir tepsi ile Haoran Zihao'ya götürdü. Aralarında fazla konuşma gerçekleşmemişti.
Öğleden sonra grubunu spor salonuna bıraktı ve onlar için özel olarak hazırladığı programı verdi. Hepsini geliştirecekti.
Daha sonra evine gidip ailesini gördü. Onlarla biraz zaman geçirdi ve grubun kaldığı eve geri döndü.
Bu şekilde zaman yavaşça geçti..
-Sistem, zombi istilasına ne kadar süre kaldı?
-Sistem: 146 gün 1 saat 57 saniye..
Zhang Yichen, derin bir iç çekti. Çok az zamanı kalmıştı. Geri döneli uzun zaman geçmişti. Hayat zordu ve sayılı günler de çabuk geçerdi.
Bugün Zhou Peng'in olduğu boyuta gidebileceği gündü. Zhang Yichen, Haoran Zihao ile biraz yakınlaşmıştı. İlk bir kaç gün Haoran Zihao, sessiz kalsa da zamanla kendisini açmıştı. Ayrıca polis meselesini de halletmişti.
Haoran Zihao, kayıtlarda kayıp olarak geçmişti. Hala onu arıyorlardı. Fakat bulamayacaklardı. Zaten arama posterleri yapıştıran bir yakını da yoktu.
Zhang Yichen, derin bir iç çekti. 8 günde bir ve 9 saat kalmak için bir zaman sınırı...
Tüm ruh taşlarını ve goblinden aldığı kristali kullanmıştı. Sadece gelişim hapları kalmıştı. 3. Seviyeye geçmek çok zordu. Dış etkenlerle fazla da ilerleme sağlayamazdı.
Ona yetişim teknikleri lazımdı. Onu da kendisi alamazdı. Fakat Zhou Peng verebilirdi. Sonuçta artık öğrencisi olmuştu. Ne kadar gelişebileceğini merak ediyordu.
Zhang Yichen, derin bir nefes aldıktan sonra kapıyı ortaya çıkarttı. Kapıdan geçtikten sonra başlangıç noktasında ortaya çıktı. İlk geldiği zamandan beri hep aynı yerde ortaya çıkıyordu.
Bu yüzden de bu bölgeye "başlangıç noktası" adını vermişti. Her şeyin başladığı bölge burasıydı!
Fazla beklemesine gerek kalmadan Zhou Peng, bir hayalet misali ortaya çıktı. Sakin ve soğuk bir ifadesi vardı.
-Beklediğimden bir gün erken geldin. Senin için bir çalışma programı hazırladım.
Zhang Yichen'in yüzünde bir gülümseme oluştu. Sakin bir şekilde konuştu. Her ne kadar sakin görünse de aslında Zhou Peng'in her gördüğünde etkilenmeden yapamıyordu.
-Bunun için teşekkür ederim usta. Sıkı çalışacağım.
Zhou Peng, başını salladı ve onayladı. Biraz kibirli bir sesle konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasyBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.