Önceki bölüm
Her geçen saniye felakete daha da yaklaşıyordu..
Zhang Yichen, sabaha karşı sonunda evine dönmüştü. İlk işi bir banyo yapmak ve uyumak oldu.
.
.
.
.
.
Zaman hızla geçti...2 ayın bitmesine sadece 3 gün kalmıştı. Zhang Yichen, derin bir iç çekti. Yüzünde hafif bir gülümseme vardı.
-Durum Penceresi!
İsim: Zhang Yichen
Yaş: 24
Irk: İnsan-Uyanmış
Güç seviyesi: Temel Kaynak Alemi 5. Seviye Zirve aşama
Güç: 29-->39
Zeka: 41-->46
Virüs oranı: 0
Şans: 22-->28
Hız: 27-->34
Dayanıklılık: 32-->40
Bu iki ayda çok fazla çalışmıştı. Oldukça hızlı gelişmişti. Her yönden daha güçlüydü. Temel kaynak aleminin 5. Seviyesine geçmiş ve tam 2 seviye atlamıştı.
Zhou Peng ile anlaşma yaptığı zaman yaklaşmıştı. Hala zayıftı. Fakat gelişimi gözle görülecek kadar belli oluyordu. Bu arada boyu da oldukça uzamıştı.
Bunu istememesine rağmen gerçekleşmişti. Sanki gelişim yapmak boyunun uzamasını gerekli kılıyordu. Kendisini dev gibi hissediyordu. Bundan da hiç hoşlanmamıştı.
Arkadaşları, boyuyla dalga geçiyordu. Ayrıca kapılardan geçmek için eğilmesi gerekiyordu. Kendi evinde kalamıyordu. Çünkü yatağına ve evine sığmaz olmuştu.
Boyu tam olarak 2 metre 7,5 cm idi.
Gittiği yerlerde herkes ona bakıyordu. Arkasından fısıldıyorlardı. Fakat bu Zhang Yichen'in kulağına geliyordu. Duymaması imkansızdı. Sesleri fazlasıyla iyi duyuyor ve çok uzaklarda ki bir karıncayı bile görebiliyordu.
Bilgisayar, telefon ve kulaklık kullanmak sinir bozucu olmaya başlamıştı. En düşük sesle müzikleri dinlese bile sanki çok yüksek açmış gibi başını ağrıtıyordu. Seslere dayanamıyordu. Hepsi aşırı gürültülü oluyordu.
Kulak tıkacı kullansa bile olmuyordu. Sesleri tamamen engelleyemiyordu.
Gelişim yapmanın çok fazla artısı olduğu gibi aynı şekilde eksisi de oluyordu. Bir madalyonun iki farklı yüzü gibiydi. Ömür artışı, gençlik ve güzellik, yüksek zeka, sağlık, gelişmiş duyular...
Bunlar elbette iyi özelliklerdi. Fakat bu dünya için dikkat çekici unsurlardı. Şu anda herkes normal insandı. Farklı olan dikkat çekiyordu. Gittiği yere sığamıyordu.
Gelişiminin artmasının bir iyi özelliği ise diğer boyuta geçmek konusunda gelişmiş olmasıydı.
Eskiden 1 hafta da 9 saat iken şimdi 4 günde 12 saat olarak değişmişti. Daha dün, Zhou Peng'in yanındaydı.
Temel kaynak Aleminin 4. Seviyesi bir duvar görevi görüyordu. 5. Seviyeye aştığında bir anda oldukça güçlenmiş ve anında boy atmıştı.
Kendi boyu, Zhou Peng'in dünyasında hala kısaydı. Fakat kendisini daha normal ve daha rahat hissediyordu. Sanki oraya aitmiş gibiydi. Ayrıca Zhou Peng'in gerçek halini de görmüştü. Gözlerine inanamamıştı.
Aslında herkes 4-5 metreydi. Hatta nadiren de olsa 6 metre olan da vardı. Fakat ölümlülerin arasında dikkat çekmemek amacıyla boylarını kontrol ediyorlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasyBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.