13.Bölüm

974 133 148
                                    

Önceki bölüm

Sabaha doğru ise kendileri gibi olan insanların telefonlarını buldu ve onlara gelmeleri gereken yerin adresini attı.
.
.
.
.
.
.
.
Zhang Yichen'in Amerikaya gelmesinin üzerinden tam bir hafta geçmişti.

Zhang Yichen, bugün öğleden sonra bir kaç kişiyle daha buluşacaktı. Onları da yoldaşı olarak seçecekti. Onları araştırmıştı. Aslında daha fazla insan olsa da almayı planladığı sadece 13 kişiyle vardı. Bir tek onlar işe yarar görünüyordu.

Bu gelen kişilerin çoğu Amerikanın çeşitli yerlerine dağılsa da bir kaç kişi de ülke dışından geliyordu. Onlar değerli yoldaşlar olacaktı. Yaşları ve cinsiyetleri hatta görünüşleri ve kişilikleri bile farklıydı.

Fakat hepsinin ortak yönü, onların da Zombi istilasını hatırlamalarıydı. Onlar hakkında daha fazla şey bulmak için bizzat görüşmesi gerekiyordu.

Zhang Yichen, elinde ki son ruh taşlarını da emmeyi bitirdi. Vücudunda büyük bir çatlama sesi ortaya çıktı. Öyle ki resmen onu zincirleyen sınırları kırmış gibiydi.

Zhang Yichen, uzun zaman sonra bir kez daha pislik kustu. Yanına bu iş için bir kova almıştı. Kovayı tamamen dolduran pislik çıktığında Zhang Yichen, rahatladığını hissetti. Fakat bu daha başlangıçtı. Kemikleri bir anda kırılmaya başladı.

Zhang Yichen, daha ne olduğunu anlayamadan saçları döküldü, derisi buruştu, kan kusmaya başladı. Buruşan deriler çatladı ve dökülmeye başladı.

Zhang Yichen, acıdan dolayı ağzını bile açamıyordu. Bunun neden olduğunu bilmiyordu. Fakat acının şiddetinin ne kadar yüksek olduğunu söyleyemezdi. Tek yapabildiği inlemekti.

Çığlık bile atamıyordu...

Kemikleri kırılmaya devam etti. Kan hızla aktı. Tüm gözeneklerinden kan akıyordu. Saçları tamamen döküldü. Derisi de dökülmeye devam etti.

Bu işlemler çok hızlı bir şekilde gerçekleşti. Fakat Zhang Yichen için geçen süre yıllar gibiydi.

İki saat sonra acı durdu. Enerji kendi kendine Zhang Yichen'in bedeninde hareket etti. Hiç görülmemiş bir dönüşüm meydana geldi. Zhang Yichen'in vücudu yenileniyordu.

Dökülen saçlar tekrar çıktı, derisi daha açık, daha beyaz ve daha parlaktı. Boyu da uzamıştı.

Zhang Yichen, acıdan dolayı bayılamıyordu bile. Fakat şimdi rahatlamanın ardından kendisinden geçti.

Bir kaç saat sonra Zhang Yichen, kendisine geldi. Gözleri anlam veremediği şekilde çok daha net görüyordu. Her şey daha net daha berraktı. Vücudu da artık acımıyordu.

Zorlukla konuştu.

-Durum penceresi

İsim: Zhang Yichen

Yaş: 23

Irk: İnsan-Uyanmış

Güç seviyesi: Temel Kaynak Alemi 1. Seviye

Güç: 18

Zeka: 38

Virüs oranı: 0

Şans: 14

Hız: 16

Dayanıklılık: 25

Yetenekler: Teknomancer, Guweina'nın Selamı, Qi solunum, Ateşin Lütfu( F).

Güç 4 puan, zeka 3 puan, şans 2 puan, Hız 4 puan, dayanıklılık 7 puan. artmıştı. Toplam da 20 puan.

Zhang Yichen, durum penceresine şaşkınlıkla baktı. Kesinlikle büyük bir değişim yaşamıştı. Saçma bir şekilde güçlenmişti. Fakat en önemli kısım ırkının yanında yazan "uyanmış" kelimesi ve güç seviyesi idi.

Hacker and Zombieland [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin