Önceki bölüm
Hayatını kısaltan biriyim sadece. Değil mi newfither?
Newfither kullanıcı adına sahip olan adamın yüzünde ki pis gülümseme daha da büyüdü.
-O zaman gidelim mi kardeşim? Yolumuz uzun olacak.
.
.
.
.
.
Newfither ve Zhang Yichen, birlikte cafeden çıktılar. Ara sokağa park edilmiş siyah araca bindiler. Aracın, camları bile siyah bir filmle kaplanmıştı.Şoför koltuğunda oturan tamamen siyah giyimli ve maskeli bir adam arabayı sürdü. Gecenin karanlığı içinde kaybolmuşlardı.
Zhang Yichen, en arkada oturmuş gülümsüyordu. Bu gizlilik sadece komikti. Bu herifler korkutucu olmaya çalışıyordu.
Normal bir insan elbette korkardı. Bilinmeyen bir yere gecenin bir vakti gitmek korkutucuydu. Fakat Zhang Yichen, daha korkunç şeylerle karşılaşmış anormal biriydi. Hiç korkusu yoktu.
1 saatlik bir yolun sonunda araç durdu ve şoför haricinde herkes indi. Newfither, elini açıp konuştu.
-Kardeşim, telefonunu bize ver. Sana geri vereceğiz. Sadece güvenlik amacıyla.
Zhang Yichen, telefonunu adama verdi. Newfither, cebinden bir katlanabilir maske çıkarttı ve Zhang Yichen'e verdi.
-Bunu da tak. Bilirsin, güvenlik. İstemiyorsan takmak zorunda değilsin.
Zhang Yichen, ses etmeden maskeyi aldı ve yüzüne taktı. Savaşacak kişilere bu tür standart maskelerin dağıtıldığı bilinen bir şeydi.
Her şey halledildikten sonra Newfither ve Zhang Yichen, ara sokaklarda ilerlediler. Başında iki koruma olan bir binanın önüne geldiler. Korumalarda da maskeler vardı.
Korumalar, gelenin Newfither olduğunu görünce ses etmedi. Girmesine izin verdiler. Newfither, buraya maskesiz rahat bir şekilde girebiliyordu. Görevi yeni kan bulmaktı.
Zhang Yichen, binaya girdiğinde etrafında baktı. Büyük bir alan kurulmuştu. Ortada kocaman bir kafes vardı ve tellerle sarılmıştı. Çevresinde bir stadyum benzeri koltuklar dizilmişti. Yukardan aşağı doğru ilerliyordu. En yukarda ise bir televizyon vardı.
Bu, kafesin içini gösteren bir televizyondu. Küçük kameralara bağlanmıştı. Herkes, görebilirdi. Ortam çok iyi ayarlanmıştı.
Zhang Yichen, sakince Newfither'ı takip etti. Bir adamın yanına geldiler. Newfither, Zhang Yichen'i gösterdi ve konuştu.
-Patron, harika birini getirdim. Savaşmak istiyormuş. Ne zaman maça sokayım?
Patron, Zhang Yichen'in uzun ve zayıf olduğunu fark edince bir küçümseme ve alayla baktı. Resmen kasabın, koyuna attığı bakışa benziyordu. Öleceğinden emin gibiydi.
-İntihar etmek istiyorsan yere git velet!
Zhang Yichen, hafifçe gülümsedi ve konuştu.
-kazanacağıma 1000 dolar koyuyorum!
Zhang Yichen, paradan bahsettiği anda patronun gözleri onun kadar açıldı. Davranışları anında değişti.
-Maç ölümüne mi olsun?
Zhang Yichen, başını salladı ve onayladı. Gayet rahattı. Seyircilere göz ucuyla baktı.
Patron, saatine baktıktan sonra konuştu.
-İlk maç 5 dk içinde başlayacak. Ondan sonra sen gir. Kendine bir isim buldun mu?
Zhang Yichen, kısa bir düşünmenin ardından yanıtladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasyBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.