Önceki bölüm
Ben..zayıf ve güçsüz olduğum için üzgünüm. Elimden gelen tek şey bedenini sunmak. Şu anda yalnız mıyız?
Zhang Yichen, o kadar utanmıştı ki..kıpkırmızı kesilmişti. Bir bebek gibi ağlamıştı. Şimdi yaptığı her şey gözünün önüne geliyordu.
.
.
.
.
Zhou Peng, bir an şaşkınlıkla baktı. Zhang Yichen gerçekten de ciddi miydi?Ciddi ciddi ona bedenini mi sunmuştu?! Bu nasıl bir şakaydı?!
-Hahahaha...sen bana bedenini mi sundun? Hahahaha...bu çok komik! O güçsüz bedeninle ne yapabilirsin ki? Hiçbir işe yaramazsın! Tek yaptığın sürünerek bana gelmek ve yalvarmak!
Zhang Yichen'in utanç ve öfkeden yüzü kıpkırmızı kesildi. Az önce utanç ağırlıklıydı. Şimdi ise öfke daha ağır basıyordu.
Zhang Yichen, nereden bulduğunu bilmediği cesaretini topladı ve ayağa kalktı. Zhou Peng'in işaret etti ve tüm gücüyle bağırdı.
-Bedenim işe yaramazsa neden işe yarar hale getirip kullanmıyorsun? Sana borcumu ödemek istiyorum!
Zhou Peng, cesaretli insanları severdi. Fakat fazla cesaret de sinir bozucu oluyordu. Daha o aşamaya gelmemiş ama sınırda olan Zhang Yichen'in kızarmış suratına baktı.
-Hoo, cesaretlisin. Beni parmakla göstermeye cüret ettin. Borçmuş! Peh! Kıçımın borcu! Velet orada dur ve sınırı geçme.
Zhang Yichen'in korkudan tüm vücudu titredi. Ne tür bir sınırdan bahsediyordu ki? O sınırı çoktan geçmemiş miydi? Zhou Peng'in anlamıyordu. Bir anda aklına bir fikir geldi.
-Beni tarikatına al. Senin için çalışırım. Ne dersen yaparım. Çöpleri temizlerim ya da sırtını keselerim. Borç ödenmek için vardır!
Zhou Peng, gözlerini devirdi. Bu adam ciddi miydi? Neden borca takılmıştı ki? Ondan beklentisi yoktu. Yeteneksiz bir çöptü.
-Sinir bozucusun. Pekala, önerini değerlendireceğim. Yeteneğin iyiyse seni tarikata alacağım. Hatta öğrencim yapacağım. Fakat bir çöp olduğun ortaya çıkarsa...o zaman da siktirip gidecek ve bir daha asla dönmeyeceksin. Enerjinin ufacık bir parçasını hissedersem...
Zhang Yichen, önce sevindi. Sonra surat astı. Sistem ona yeteneksiz demişti. Yani bir çöptü. Bir daha buraya gelmeme fikri..
O zaman denge tekniğini nasıl alacaktı?
Tek şansı puanlar mıydı?
Zhang Yichen, içinde beliren ufacık umudun da kırıldığını hissetti. Yapacak bir şey yoktu. Enerjisini boşa harcamıştı. Bu taş kalpli adamı ayartmanın da hiçbir yolu yoktu.
Zhang Yichen, sonucu bilse de bilmiyormuş gibi yaptı. Kararlı gözlerle Zhou Peng'e baktı.
-Kabul ediyorum. Yeteneğimi test et. Fakat bir şeyi unutma. Ben, bu dünyadan değilim. Bu yüzden de beklentin düşük olsun.
Zhou Peng, Zhang Yichen'e ciddi bir şekilde baktı. Elini çırptı ve bağırdı.
-Yetenek küresini getirin!
Zhou Peng, ellerini çırpıp emir verdiği anda iki adam odaya girdi. Ağır ve büyük bir küre tam da odanın ortasına yerleştirilmişti.
Zhou Peng, bir anda yoktan bıçak çıkarttı ve tam Zhang Yichen'in ayaklarının önüne fırlattı.
-Bıçağı al ve kanını küreye damlat. Beyaz, sarı, yeşil, mavi, turuncu, kırmızı, mor ve siyah renklere ayrılıyor. Kendi içinde de 1-10 arasında puan veriyor. Normalde tarikatıma katılmak için mavi-5 olmalısın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasyBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.