2.Sezon 8.Bölüm

420 59 32
                                    

Önceki bölüm

Zhang Jiao, bu aptallar sürüsünün asla kardeşine ve sevgilisine bir olamayacağını çok iyi biliyordu. Sadece sinirli olduğu için sorun çıkartmaya çalışıyordu.
.
.
.
Zhang Jiao, gerçekten de çok sinirliydi. Ne cüretle onu küçük görürlerdi?!

-büyük kardeşlerim, onları gözünüzde büyütmeyin.

Adamlar pis sırıtmalarla düşündüler. Bir çok yabancı kadın vardı. Ayrıca hem silaha hem de yemeğe sahiplerdi. Üstelik de bir sarayı ele geçirmişlerdi.

Sarayda yaşayanlar onlar olmalıydı!

Tek sorun onlar 4 kişi ve karşı tarafta 13 kişiydi. Geri kalanları saymamışlardı.

-Bizim de ufak bir grubumuz var. Hepimiz toplanırsak hallederiz! Bizimle gel küçük hanım.

Küçük grup, Zhang Jiao'yu da alarak uzaklaştılar. Yolda gizlilikle hareket ediyorlardı. Zombiler geldiğinde ise bellerinde sakladıkları silahlarla ateş ediyorlar ya da çivi çakılmış sopalarla saldırıyorlardı.

Bir süre sonra sonunda ara sokakta durdular. Burada 8 adam daha vardı. Hepsinin tekinsiz tipleri vardı. Yüzleri yaralı, vücutları dövmeli, dağınık saçları ve ağzılarında sigaralar...

Zhang Jiao, biraz ürkmüştü. Fakat bu saatten sonra geri dönmek de istemiyordu. Hemen yeteneğini aktive etti ve sevimli kız gülümsemesi yaptı.

-Yayy...burada bir çok yakışıklı ve güçlü abi var. Hehehehhe...

Ağzı başka bir şey söylerken aslında içinden farklı düşünüyordu. Yine de iyi bir oyuncuydu.

yy..hepsi maymunlara benziyor. Çok iğrençler..

Elbette bu tür düşüncelerini kendisine sakladı.

12 adam, baştan sona Zhang Jiao'ya baktı. İnce beli..dolgun göğüsler.. bacakların yapısı ve surat..

Resmen ilgi alanlarına göre süzmüşlerdi!

Zhang Jiao, iğrense de tatlı bir şekilde gülümsemeye ve saf ayağına yatmaya devam etti.

-Abiler..bana yardım..Jiao'ya yardım etmek isterler mi?

Adamlardan birisi hemen yerinden kalktı ve kolunu Zhang Jiao'nun omzuna attı.

-Söyle bakalım güzellik. Sorunun nedir? Büyük abin sana kesinlikle yardım edecek. Hehehe...

Zhang Jiao, kıkırdadı ve sorununu açıkladı.

-Grubum bana iyi davranmıyor...ben aç kalıyorum...benle beraber 8 kız var..2 çocuk...silahlar ve yemekler...

Zhang Jiao, yemeği abartıp silahların azaldığını vurguladı. Liderlerinin abisi olduğunu onun da sadece 24 yaşında olduğunu ve sadece bir bilgisayar bağımlısı ve zayıf olduğunu açıkladı.

Zhang Jiao, iki tarafı da birbirine düşürmeyi planlıyordu!

Zamanında söylenilen kehanette ki ihanet edenlerden birisi oydu!!!

Tam Zhang Jiao ve grup ne yapacaklarını tartışacaktı ki bir ses duyuldu.

-öhöm..öhöm...gerçekten de beni asla şaşırtmıyorsun Xiao Jiao!

Bu ses...

Zhang Jiao hızla sesin geldiği yere döndü ve karşısında buz gibi bir ifadeyle ona bakan Zhang Yichen'i gördü.

-A...ab..Abi...se..sen...

Zhang Jiao, sesinin titremesine ve kekelemesine engel olamıyordu. Sadece sesi değil tüm vücudu da korkuyla titriyordu!

Hacker and Zombieland [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin