Önceki bölüm
Zhang Yichen'in emri ile herkes ateş etmeye başladı. Kurşunlar bir yağmur gibi zombilere yağmaya başladı. Yüksek sesten dolayı daha çok zombi hızla onlara geliyordu.
Olabilecek en kötü senaryo gerçekleşiyordu!
.
.
.
.
.
-Siktir! Herkes koşsun! Sakın savaşmayın yoksa ölümüzüne neden olursunuz!Zhang Yichen'in bu konuda çok büyük bir tecrübesi vardı. Sayısız zombiye karşı savaşmak daha çok zombi çekeceği için ölüme davetiye çıkartırdı.
Bir Avm'de ne kadar çok insan olduğunu düşünün!
Üstelik, insanların yerini zombiler aldığında ne olur?!
Zombiler, insan kalmadığında ne yaparlar?!
Cevap basit! Ya çıkmak için çabalarlar ya da açlıktan birbirini yerler!
Eh, dışarı çıkamadıklarında tek seçenek birbirini yemek olur ve bazı zombiler, diğerlerinden daha aç olur ve zombileri yedikçe..
Güçlenir ve evrimleşirler!
Yn:Burada aç olan benim arkadaşlar. 2 saat kala bir yığın aburcubur aldım. Biliyorum ki hiçbirini yiyemeyeceğim. Çünkü tıkandım.
Yani bu alışveriş merkezinde en az bir tane evrimleşmiş ya da evrimleşmeye çok yakın bir zombi bulunurdu!
Bu da, zombilerle neden savaşmayıp da kaçma emrini verdiğini açıklıyordu Zhang Yichen'in.
Herkes anında koşmaya başladı. Arkalarında, her geçen saniye daha çok zombi beliriyordu. Kadınlar...çocuklar...erkekler..yaşlılar
Grup, canları buna bağlıymış gibi koşuyordu. Zhang Yichen, kendi hızını tutuyor ve grubun onu takip etmesini sağlıyordu. Kendisini tutmasa kesinlikle saniyeler içinde ortadan kaybolurdu.
Eh, geçmişte olsa bir saniye bile durmaz kaçardı. Fakat artık işler değişmişti. Geçmişte, geçmişte kalmıştı.
Hei'an Long da rahatça adım adım ilerliyordu. Panikten eser yoktu. Hatta elleri cebindeydi. İki çocuk ise, bir kaç dakika içinde grubun arkasında kalmıştı..
-Ah! Yichen-gege!!
En arkadan bir çığlık yükseldi...
Haoran Zihao, ayağı takılıp düşmüştü. Sadece bir kaç saniye içinde bir yemek haline gelecekti.
Zhang Yichen'in göz bebekleri bir nokta kadar küçüldü. Ani bir dönüşle Haoran Zihao'ya koştu ve ellerini sürmek üzere olan bir zombiye tekme atıp Haoran Zihao'yu yakaladığı gibi koşmaya başladı.
Her şey çok ani gelişmişti. Fakat durup düşünecek zaman yoktu. Bir an önce buradan kaçıp kurtulmaları gerekiyordu.
Bu zor durumdan Zhang Yichen ve Hei'an Long dışında kolayca kurtulabilecek başka kimse yoktu.
Çıkışa çok az kala uzaklardan çığlık-kükreme benzeri bir ses geldi. Tam da Zhang Yichen'in tahmin ettiği gibiydi.
Evrimleşmeye yakın bir zombi, aşırı hızlı bir şekilde gruba doğru ilerliyordu.
-Grawwwwhhh!!
Zhang Yichen, kaşlarını çattı ve bir kez daha en arkaya geçti ve kucağında ki Haoran Zihao'yu Hei'an Long'a fırlatıp bağırdı.
-Gidin!
Grup, hızla başlarını sallayıp çıkıştan çıktılar...
Zhang Yichen, kısa süre içinde tuhaf sesi çıkartan zombiyi gördü. Bu zombi, diğerlerinden 2 kat daha büyük ve yapılıydı. Gri cildinde simsiyah damarlar belirgindi. Tırnakları ise..bir pençe misali uzamış ve simsiyahtı. Her an parçalamaya hazır gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasíaBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.