9.Bölüm

1K 136 163
                                    

Bu kitabı sevmediniz mi? Hiç yorum yok. 🥲 Açıkça belirtin de diğer kitaplara yoğunlaşayım.

Önceki bölüm

Zhang Yichen, hızla parktan çıktı. Arkasında şaşkın bir şekilde paraya bakakalan bir çocuk bırakmıştı. Bu para çok fazlaydı. Haşlığı bile haftada 100 yuan'dan azdı. Derin bir iç çekti ve krep dükkanına gitti.

Zhang Yichen ise hızla bir taksi çağırmış ve hava alanına gitmeye başlamıştı.
.
.
.
.
.
.
Rutin bir kimlik, pasaport kontrolü ve ufak bir sorgulamanın ardından Zhang Yichen, sonunda uçağına binmiş ve vip koltuğuna oturmuştu.

Güvenlik görevlisi kimlikte ki fotoğraf ve Zhang Yichen'in tipi arasında bir süre gidip gelmişti.

Kimlikte ki fotoğraf eski sayılmazdı. Fakat Zhang Yichen, gelişim yaptığı için eskisinden daha farklı görünüyordu. Daha uzun ve daha yakışıklıydı. En önemlisi ise mor göz altları gitmişti.

Zhang Yichen, bir hafta önceye göre 5cm uzamıştı. 3-4 kilo almış olmasına rağmen ve vücudu da kendisini toparlamasına rağmen hala zayıftı.

Önceden 172 boya ve 43 kiloya sahipti. Şimdi ise 177 boyu ve 47 kilosu vardı. Bu boya göre kilosu çok az kalıyordu. Onun ideal kilosuna göre 72 olmalıydı. Fakat Zhang Yichen'e göre 68 en uygunu olurdu. Alması gereken 21 kilo vardı. Bu zor bir iş olacaktı.

Zhang Yichen, özel vip koltuklarında rahatça yerleşti. Aşırı rahat ve büyüktü. Uyumak için koltuğu geriye atabilirdi.

Vip bölümünde olmanın çok fazla özelliği vardı. Özel ayrı bölmede seyahat etme, Sıra beklemeden bagaj teslim etme imkanı, Sıra beklemeden özel kapılardan uçağa gidiş, 2 kişilik ve daha geniş koltuklar, Koltuğun önünde ayaklarınızın sıkışmaması ve konforlu bir yolculuk yapmanız için daha geniş aralıklar,

Masaj özelliği bulunan koltuklar, Tamamen yatırılabilen koltuklar, özel servis görevlileri, bu sayede isteklerinizin tekrarlanmaması ve daha hızlı olması, özel ikramlar, Önceden belirleyebileceğiniz yiyecek ve içecekler,

Hayat zenginlere güzeldi!

YN: Kıskandım piç! Ben daha uçağa binmedim lan göt herif! Çok sinirlendim şu an. 🤬

Zhang Yichen, normale göre 3-4 kat daha fazla para vermişti. Normal uçak bileti 300-400 dolar olurdu. Fakat vip koltukları için en az 1000 dolar ödeme alıyorlardı.

YN: Oh çok iyi oldu sana! İnsanları dolandırıp aldığın para ile keyfini sür!  Nalet olsun içimde ki fakire.🥲

Zhang Yichen, kendisine getirilen portakal suyunu zevkle içti ve koltuğu geriye yatırıp dışarı baktı. Bu tür bir keyfi ilk defa yaşıyordu. Daha önce uçağa binmemiş değildi. Bir kaç kere tatil için joponyaya Jeju adasına gitmişti.

Fakat o zaman Vip bölümüne değil ekonomik sınıfa binmişti. Şu keyfi başka ne zaman yaşayabilirdi ki? Bunun için John'a teşekkür etmeliydi.

Zhang Yichen, uçağın vip bölümünde sadece kendisi ile beraber 5 kişi olduğunu fark etti. Gözü iki koltuk ötesinde olan adama kaydı.

Adam, uzun boyluydu. Nereden baksan 185 vardı.Açık bir teni ve yapılı bir vücuda sahipti. Gözünde siyah ve marka olduğu her halinden belli gözlüğü vardı. Yine marka giyinmişti. Zengin ve yakışıklıydı.

Zhang Yichen, adama bir süre baktıktan sonra neden tanıdık geldiğini anladı.

Bu adam, hem oyuncu hem de şarkıcı olan Artur Gong olduğunu anladı. Küçük yaşlarda bile reklamlarda oynamıştı. Dikkat çeken biriydi. Ayrıca Hewenly adlı bir grubun üyesiydi. Son dizi çekimlerinin Amerika da gerçekleşeceği söylentisi vardı.

Hacker and Zombieland [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin