Önceki bölüm
Zhang Yichen, telefondan yemek sipariş etti. Onlar gelene kadar da banyo yaptı. Vücudunda gördüğü ufak çaplı kırmızı lekeler, ona neler olduğunu hatırlatıyordu.
-Lanet olsun, çok utandım...neredeyse hiçbir şey hatırlayamıyorum!
.
.
.
.
.
Zhang Yichen, uzun bir yemek zamanından sonra tamamen kendisine gelmişti. Aç olduğu ve utandığı için ilk başta fark edememişti. Fakat şimdi fark ediyordu.O güçlenmişti!
Buna sebep olanın Zhou Peng'in enerjisi olduğuna emindi. Bu çok utanç vericiydi. Bu tür bir güç artışı yaşamak istememişti. Kendi çabalarıyla güçlenmek istemişti.
-Durum Penceresi!
Durum Pencesi!
İsim: Zhang Yichen
Yaş: 24
Irk: İnsan-Uyanmış
Güç seviyesi: Temel Kaynak Alemi 7. Seviye orta aşama
Güç: 45
Zeka: 48
Virüs oranı: 0
Şans: 32
Hız: 38
Dayanıklılık: 50
Zhang Yichen, sadece Zhou Peng ile seks yaptı diye dayanıklılığının fırladığını gördü. Bu hem şaşırtıcı hem de tuhaftı. Fakat anlaşılabilir bir durumdu da.
Zhang Yichen, utançtan ağlamak istiyordu. Hala ona batan bir şeyler varmış gibi hissediyordu. Ayrıca çok boş hissediyordu. Bu boşluğun sebebinin ne olduğunu biliyor ama söylemeye dili varmıyordu.
Ayrıca onun kadar kocaman bir adam ile nasıl yapabilmişti ki? Büyük ihtimalle, Zhou Peng gerçek boyundan daha küçük bir hale geçmiş olmalıydı. Yoksa kıçından girip ağzından çıkmaması imkansızdı.
Düşündüğü anda bile ürperiyordu. Çok korkuçtu. Zevk alması ve acı hissetmesi de korkunçtu. Ağlayacak gibi hissediyordu. Kafasından bu düşünceleri atmaya karar verdi.
Zhang Yichen, şu anda diğer boyuta gidebilirdi. Fakat bunu yapmaya da korkuyordu. En iyisi bir süre uzak kalmaları idi.
-Hey, sistem! Ne kadar zaman kaldı?
Sistem: 74 Gün 16 saat 28 dk!
Zhang Yichen, kalan zamanı duyduğunda şok oldu. Gerçekten de zaman o kadar hızlı geçiyordu ki... 2 ay 14 gün demek...
Bu gerçekten de azdı!
Zhang Yichen, panik olmuştu. Fark edemeden 9 günden fazla kendisini kapatmıştı. Telefonunda görmezden geldiği aramalara ve mesajlara baktı.
Arkadaşlarından toplam 46 arama, 58 mesaj, ailesinden ise 18 arama 29 mesaj vardı. Hepsi meraktan çatlamış olmalıydı.
Zhang Yichen, ailesi ile konuşmanın yüz yüze olması gerektiğini düşündüğü için telefonundan önce arkadaşlarını aradı. İlk çalışta açıldı.
Telefonun hopörlerinden John'un endişeli sesi geldi.
-Chen!! Sonunda sana ulaşabildik! Gerçekten de başına bir şey geldi sandım. İyi misin? Neredesin? Bulunduğun yeri söyle, oraya geleceğim.
-Hey Patron! Yine o yere gidip de yaralandın mı? Bize haber vermek zor muydu?
-Chen, sen iyi misin adamım?
-O telefonda ki Yichen-Gege mi? Bana da verin! Gege, sen neredesin? Öldüğünü düşündük!
Zhang Yichen, telefonun birbirini ardına başkalarının eline geçmesini ve şikayetleri dinledi. Son konuşan Haoran Zihao idi. Hepsi çok endişelenmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hacker and Zombieland [BL]
FantasíaBir zombi salgınında zavallı bir hacker ne yapabilir? Daha fazla söze gerek yok. Öğrenmek için okumak yeterli olacak. Bu kitap BL'dir. küfür ve smut var.