23.Bölüm

790 116 35
                                    

Önceki bölüm

Zhang Yichen, kendi başına Haoran Zihao'yu kurtarmalıydı. Bir bağışçı bulması imkansızdı. Ölmesine izin veremezdi. Bir kez daha olmazdı!
.
.
.
.
.
Zhang Yichen, bir kez daha Haoran Zihao'nun ölmesine izin veremezdi. Geçmişte belki de komşular onu kurtarmıştı. Fakat daha erken tedavi edilirse daha iyi olurdu.

Ayrıca Zhang Yichen, Haoran Zihao'nun bir hadım olarak kalmasına izin veremezdi. Geçmişte bunun için çok acı çektiğini biliyordu. Fazlasıyla aşağılama duymuştu.

Zhang Yichen, taksiyle hızla kiralık eve gitti. Kapıyı elleri dolu olduğu için ayağıyla tekmeledi.

-Açın lan kapıyı!

Kapı, ikinci tekmesinden sonra açıldı. Kapıyı açan kişi bob'un oğlu tomy idi. Şaşkın görünüyordu.

Zhang Yichen, evin içine girdikten sonra hızla john'un odasına girdi ve kucağında ki Haoran Zihao'yu yatağa yatırdı.

-Neler oluyor?

-Chen? Neden geldin?

-Siktir, o şey de ne? Lider sen ne bok yedin?

Kısa sürede grup, odaya toplanmıştı. Her kafadan bir ses geliyordu. Örtünün altında bir çocuk vardı ve örtüye kan bulaşmıştı.

-Kesin sesinizi! Hemen bir kova su ve bez getirin. Ayrıca biriniz eczaneden iğne-iplik alsın. Şu doktorların kullandığı özel türden. Ağrı kesici, bandaj..ne bulursanız alın hemen!

Sindy, hızlıca evden ayrıldı. Diğerleri olayı merak ettiği için kalmıştı.

Zhang Yichen, örtüyü çektiğinde Haoran Zihao'nun durumu da ortaya çıkmıştı. Çok kötü görünüyordu. Ayrıca alt bölgesi eksikti.

Jess, şaşkınlıkla eliyle ağzını kapatıp konuştu.

-Siktir! Lider bu bir çocuk mu?

John, endişeliydi fakat diğerlerinden daha aklı başındaydı. Merakla sordu.

-Chen..neler oluyor? Bu kim? Bunu..sen yapmadın değil mi?

Zhang Yichen, zaten sinirliydi ve bir de Jess'in boş konuşmasına dayanamıyordu. Hızla bacağına bir tekme attı ve öfkeyle bağırdı.

-Kes lan sikik! Sinirimi bozuyorsun!

Mindy tam da o anda bir kova su ve bez getirmişti.

Zhang Yichen, Haoran Zihao'nun tüm kıyafetlerini çıkarttığında ikinci bir şok yaşadı.

Haoran Zihao'nun tüm vücudu darbe izleri ile doluydu. Anlaşılan istismara uğruyordu. Fakat bunu kimseye söylememişti.

Zhang Yichen, içinden bir şeylerin koptuğunu hissetti. Göz yaşları yanaklarından süzüldü.

-Be-ben..özür dilerim Zihao! Keşke daha erken gelseydim. Seni kontrol etmediğim için Üzgünüm...çok üzgünüm.

Zhang Yichen, dudaklarını kanatırcasına ısırdı. Bu aptal çocuk neden boşa gurur yapıp da kendisine söylememişti?!

Zhang Yichen, ağlamasını durduramıyordu. Ağzından zayıf bir hıçkırık kaçtı. Onu daha kolay iyileştirmenin yolu var mıydı?

Bütün yaraları bir anda tedavi edebilecek sihirli bir yöntem..

Zhang Yichen'in aklına Zhou Peng geldi. Orası bir yetişim dünyasıydı. Her şey mümkündü. Kopmuş kol ya da bacak bile kusursuzca iyileşebilirdi.

Zhang Yichen, bir kez daha Haoran Zihao'nun üstünü örttü ve gruba baktı. Toplam da kendisi ile beraber 5 kişi olursa daha çabuk gidebilirdi değil mi?

Hacker and Zombieland [BL]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin