وەک ڕێزێک لە ماندوبونم ڤۆت بکە
کە نزیکتر بومەوە پیاوێکم بینی کە چەکێکی لە دەستەو زۆر بە ترسناکی وەستاوەو سەیری ئەو پییاوەی بەرامبەری ئەکا کە چۆن بە پێنج شەش پیاوەوە لێیئەدەن و ئازاری ئەدەن ئەو پیاوەش تەنیا لەتاو ئازارەکانی هاوار ئەکاو داوای یارمەتی ئەکا ئەپاڕێتەوە کە وازیلێبێنن بەڵام ئەو پیاوەی وەستاوە تەنیا چێژ لەوە ئەبینێ وە زەردەخەنە ئەکات.
چەکەکەی ئەخولانەوە و یاری پێ ئەکرد لەپڕ زۆر بە خێرایی چەکەکەی ئاڕاستەی سەری ئەو پیاوە کردو تەقەی لێکرد.
بەبێ ویستی خۆم لەوکاتەیا هاوارێکی بەرز لە دەمم دەرچو نەم ئەتوانی لێکدانەوە بۆ ئەوە بکەم کە ڕویداوە ئێستا لەبەردەمی من پیاوێک کوژرا منیش بێئەوەی هیچ شتێک بکەم تەنیا سەیرم ئەکرد.
لەپڕ چاوم کەوتە سەر چاوەکانی ئەوپیاوەی کە وەستاوە هەموو شتێک تاریک بوو تەنیا بەهۆی کەمێک ڕووناکی مانگەوە چاوەکانیم ئەبینی و هیچیتر.
چاوەکانی لەسەر من بوو و سەیرکردنێکی بێ هەست، سارد، ڕەق و نامۆ سەیرم ئەکات وە بە چاوە ترسناکەکانی ئاماژەی بە پییاوەکانی کرد کە بمگرن.
نەم ئەتوانی لەوکاتەیا بیر لە هیچ شتێک بکەمەوە تەنها ئەوە نەبێ کە بە خێراییەکی زۆرەوە ڕابکەم.
ڕوی خۆم سوڕانو بەرەو پێشەوە ڕام ئەکرد نەم ئەزانی کە بۆ کوێ ڕائەکەم تەنیا ئەم ویست لەوێ دوربکەومەوە و خۆم ڕزگاربکەم بە خێراییەکی زۆرەوە ڕام ئەکرد و ترس تەواوی جەستەمی داگرتبوو.
گوێم لە دەنگی پیاوەکان بوو کە بە دوامەوە بوون و ئەیان ویست بمگرن دوبارە گوێم لە دەنگی تەقاندنی فیشەک بوو ئەو دەنگە زۆر نزیک بوو.
هەست بە سڕبوونی شانم ئەکەم، هەستم بە گەرمبوونی شانم ئەکرد وە دواتر ئازار.
سەیری شانم کرد وەک ڕوبار خوێنی پییا ئەهاتە خوارە.... کەواتە ئەو فیشەکە بەر من کەوتووە؟!.
YOU ARE READING
دـوو شــەیـتــانەکــە✓
Action"خراپەکارەکان لە دایک نابن، بەڵکو دروست دەکرێن" ⚠️هەندێک بەش ناوەڕۆکی ناخهەژێن لەخۆئەگرێت تۆ سەرپشکی لە خوێندنەوەی یان نەخوێندنەوەی⚠️