Part43

787 219 112
                                    



وەک ڕێزێک لە ماندوو بوونم ڤۆت بکە.









دوای مانگێک...




Jungkook....








لە نێو ئۆتۆمبێلەکەم بووم و بەرەو ماڵەوە ئەگەڕامەوە وە شوفێرەکەم لەگەڵم بوو ئۆتۆمبێلەکەی لێئەخوڕی.

سەیری دەرەوەم ئەکرد وە ئەندرێ وەک تارماییەک لە پێشمەوە تێپەڕبوو بە خێرایی ئۆتۆمبێلەکەم پێ وەستاند و هاتمە خوارەوە.

ئەندرێم بینی کە لەوبەری شەقامەکەوە بە تەنیا ئەڕۆشت، بە خێرایی شۆفێرەکەم دابەزاند و پێم وت کە بڕواتەوە و سویچی ئۆتۆمبێلەکەم لێوەرگرت و ڕۆشتم بە دوای ئەندرێیا.

کاتێک چەند هەنگاوێک لە دوای ئەو بووم بە دەنگی بەرز ناویم هێنا، ئەویش بە گرژییەوە ڕووی سوڕاند و بە بینینم دڵ خۆش بوو و زەردەخەنەی بۆ کردم.

"ئۆهـ... ئەندرێ.. دڵ خۆشم کە ئەتبینم، بە نزیکەیی هەفتەیەک ئەبێ کە نەمبینیوی"

"منیش دڵ خۆشم بە بینینت جۆنگکووک"

دەستم. کردەوە نێو گیرفانی پانتۆڵەکەم و بە ڕێکی لە پێشی وەستام بەڵام لەو کاتەیا دەنگی شتێک هات و هەستم کرد کە لە من کەوت.

چەکەکەم لێکەوتە خوارەوە و ئەندرێ بۆ چەند چرکەیەک بە بێدەنگی سەیری کرد و پاشان چەکەکەی هەڵگرتەوە و بە حەزەوە لێی ئەڕوانی و دایە دەستم، منیش وەرمگرت و لە دواوەی کەمەری پانتۆڵەکەمم دانا و لەو کاتەیا لێم پرسی

"ئەزانی تەقە بکەیت؟!"

ئەو سەری بە نەزانین باداو سەیری ئەکردم منیش زەردەخەنەیەکی بە فیزم کرد و لێی نزیک بوومەوە.

"حەز ئەکەیت تاقی بکەیتەوە؟ "

ئەندرێ زەردەخەنەیەکی گەورەی کرد و بە دڵ خۆشییەکی زۆرەوە وتی بەڵێ.

چاوێکم لێداگرت و وتم
"کەواتە لەگەڵم وەرە "






چاوێکم لێداگرت و وتم
"کەواتە لەگەڵم وەرە "

دەستیم گرت و بەدوای خۆما بۆ ناو ئۆتۆمبێلەکەم ڕاکێشا و بردم بۆ یەکێک لە باڵەخانەکانم لەگەڵ ئەندرێ ڕۆشتم بۆ باڵەخانەیەکی بەرز کە لە خۆشترین شوێنی شار کڕیبووم هەموو شوێنێکت زۆۆر بە جوانی لێوە دیاربوو...دەریا..ئاسمان.. باڵەخەنەکانی تر.. هەموو شتێک.  

دـوو شــەیـتــانەکــە✓Where stories live. Discover now