وەک ڕێزێک لە ماندوو بوونم ڤۆت بکە.
جۆنگکووک:-کوڕە من کاری تۆ لێرە تەواو ئەکەم.
جۆنگکووک بە توڕەیی بتڵی مەشروبەکانی کێشا بە زەوییەکەدا و پاشان بە خێرایی بەرەو تای ڕۆشت.
بۆکسێکی لە تایهیۆنگیا و ئەویش هەمان شتی کردەوە وە جۆنگکووک دووبارە لێییایەوە و دەستیان کرد بە شەڕ کردن.
بەردەوام دوا بە دوای یەک لە یەکتریان ئەیا تای شوشەیەکی مەشرووبی لە سەریی جۆنگکووکدا شکاند.
جۆنگکووکیش سەری تای کێشا بە دەرگەی دووکانەکەیا و پەنجەرەکە شکا دووبارە یەخەی تای گرت و بەشی سەرەوەی جەستەی کردە سەر مێزەکە چەقۆیەکی لێدەرهێنا و خستییە سەر دەماری ملی.
جۆنگکووک:-دەی دەی با ببینم ئێستا کێ ئەتوانێ ڕزگارت بکات؟ کێ ئەتوانێ لە ژێر دەستم دەرت بهێنێت؟..
تایهیۆنگ:-دوورکەوە ئەی شێت.... تۆ مێشکت لە دەست داوە.
جۆنگکووک:-ئیتر ئێرە قوتابخانە نییە هەتا لە پشتی مۆیۆنگ خۆت بشارییەوە هەر ئەم شەو کۆتاییت پێ ئەهێنم.
چەقۆکەی زیاتر لە ملی تایهیۆنگ چەقاند کە وایکرد پێستەکەی ببڕێ و خوێنی لێبێت وە زەردەخەنە لەسەر لێوەکانی بوو و تایهیۆنگیش ناڵەی ئازاری ئەکرد.
لەو کاتەدا پیاوێکی کەمێک بەتەمەن هاتە ژوورەوە و بە خێرایی پاڵی بە جۆنگکووکەوەنا و کەوتە سەر زەوییەکە وە بێ لەدەست دانی کات پەلاماری چەقۆکەی دەستییا و لێی وەرگرت.
تایهیۆنگ کەوتە سەر زەوییەکە و بە قورسی هەناسەی ئەیا ئەو پیاوەش گەشتەلای وە یارمەتی ئەیا و هەوڵی ئەیا کە خوێنەکەی بوەستێنێتەوە.
جۆنگکووک:-تۆ کێی هەتا بتوانی بەو شێوەیە مامەڵەم لەگەڵ بکەی؟
جۆنگکووک بە توڕەییەوە هەستایەوە و بەرەو ڕووی ئەو پیاوە ڕۆشت بەڵام کە تایهیۆنگی بینی لەو حاڵە خراپە زۆۆر شڵەژا و ترسا.
YOU ARE READING
دـوو شــەیـتــانەکــە✓
Action"خراپەکارەکان لە دایک نابن، بەڵکو دروست دەکرێن" ⚠️هەندێک بەش ناوەڕۆکی ناخهەژێن لەخۆئەگرێت تۆ سەرپشکی لە خوێندنەوەی یان نەخوێندنەوەی⚠️