وەک ڕێزێک لە ماندوو بوونم ڤۆت بکە.
"ئەندرێ.. ناوم ئەندرێیە.. ئەندرێ لی"
تایهیۆنگ"خۆشحاڵ بووم..خاتوو ئەندرێ"
هەناسەیەکی قوڵم هەڵمژی و سەیری کاتژمێرەکەی دەستم کردکات درەنگی کردووە
منیش زۆر بێزابووم."باشە... ئەم شتە بە ئۆتۆمبێلەکەی خۆم ئەبەمەوە و تۆش ئەگەیەنمە ماڵەوە... کە بۆم چاککردیتەوە بۆت ئەگەڕێنمەوە، باشە"
"نا منـ... "
"ئایششش... هیچ ناڕەزاییەکم ناوێت"
هەستامە پێوەو دەستم لەسەر دەمی دانا بۆ ئەوەی بێدەنگ بێت و گوێبیستی بۆڵە بۆڵەکەی نەبم...
"بە بێدەنگی لەگەڵم وەرە،. باشە؟"
وتم کاتێک هێشتا دەستم لەسەر دەمی بوو ئەویش سەیری ئەکردم.
.
.
.
شەوگار بەتەواوی دەستی بەسەر دنیایا گرتبوو هەموو شتێک تاریک و ڕەش بوو بە خێرایی شوفێریم ئەکرد وە ئۆتۆمبێلێکی وەرزشیم پێبوو.
پلەی گەرمی بە شێوەیەکی بەرچاو دابەزیبوو وە لەبەر خێرایی ڕۆشتنم زیاتر هەستت بە ساردی کزە بایەکە ئەکرد.
ئەندرێ لە لامدانیشتبوو و بە دەستەکانی شانە ڕووتەکانی گرتبوو و سەر لوتی سور ببوەوە ئەو هەوایەی کە لێی ئەدا یاری بە تاڵەکانی قژی ئەکرد و هەر جارەو بەرەو لایەک ئەیبرد.
هەستم ئەکرد کە سەرمای ئەبێ چاکەتەکی خۆمم دانا کە تەنیا تیشێرتێکی ڕەشی قۆڵ کورتم لەبەر بوو کە بە تەواوی جەستەم دیاربوو.
ئەندرێ چاوەکانی داخستبوو کە چاکەتەکەمم بەسەریدادا چاوەکانی کردەوە
سەیری ئەکردم منیش سەیری ئەوم ئەکرد بۆ ساتێک چاوەکانمان ڕێکەوتی یەکی کرد، کەسمان چاوەکانمان لەسەر چاوی ئەوی تر هەڵنەئەگرت.تا ئەو کاتەی دەنگی بەرزی هۆڕنی ئۆتۆمبێلێک بەرەو ڕوومان ئەهات منی هێنایەوە هۆش و بە خێرایی سوکانی ئۆتۆمبێلەکەم جوڵاند.
هەموو شتێک ئارام و ئاسایی بوو شتێک ڕووی نەیا کە شایەنی ئاماژە پێدان بێت تا ئەوەی لە پێش دەرگای ماڵەکەی ئەندرێ وەستام.
ئەندرێ"تەواو ئەمە ماڵەکەمە... سوپاس"
لە ئۆتۆمبێلەکە هاتە خوارەوە و دەستەکانی وەک ماڵئاوایی جوڵاند منیش دەستم بۆ بەرزکردەوە و لە هەوایا جوڵاندم.
YOU ARE READING
دـوو شــەیـتــانەکــە✓
Action"خراپەکارەکان لە دایک نابن، بەڵکو دروست دەکرێن" ⚠️هەندێک بەش ناوەڕۆکی ناخهەژێن لەخۆئەگرێت تۆ سەرپشکی لە خوێندنەوەی یان نەخوێندنەوەی⚠️