Part 20

1.1K 290 87
                                    

وەک ڕێزێک لە ماندوو بوونم ڤۆت بکە




جۆنگکووک:-دوای ئەو هەموو ساڵە تازە هاتووی کە بیانووم بۆ بهێنیتەوە... کاتێک کە ئەزانی ڕزگارت نابێ ئینجا بیرتکەوتەوە کە ڕوون کردنەوە بدەی؟هههه بێ مانایە.

تایهیۆنگ:-من ئەو کاتەش هەر هەمان شتم وت هەمان قسەم کرد بەڵام کەس گوێی بۆ نەگرتم کەس بڕوای پێنەکردم.

جۆنگکووک:-ههه وا هەست ئەکەی کە منداڵ لە پێشت وەستاوە؟ هەی منداڵ.

تایهیۆنگ:-ئەزانم کە بەو جۆرە بیر ئەکەیتەوە کە من وامکردووە بۆ ئەوەی تۆ لەسەر ڕێگەی خۆم و یۆنگ لادەم... بەڵام گەر ئەوەم بویستایە ئەوە کۆتاییم بە پەیوەندییەکانم نەئەهێنا لەگەڵ ئەو.

جۆنگکووک:-کۆتاییت پێ هێنا... نەک لەبەر ئەوەی کە ئەوە ئامانجەکەت نەبوو بەڵکو لەبەر ئەوەی کە نەت ئەزانی بەو جۆرەت لێ بەسەر یەت....
وە ئەگەر تۆ ئاگاداری ئەو فلاشە نیت؟ ئەی بۆچی پێشتر نەتپشکنی؟ یان ئەو کاتەی کە کردتە سەر کۆمپیوتەرەکە بۆچی ئیتر نەتوەستان؟ یان نەو بینی لەکاتێکدا کا خۆت کلیک لەسەر ڤیدیۆکە ئەکەیت!!! ههههه باشە بۆچی دوای ئەوەی کە لەسەر داتاشۆکە ڤیدیۆکەت بینی بە خێرایی نەڕۆشتی هەتا بیوەستێنی؟... قسەکانت هەمووی بێمانایە... تەنیا وا ئەکەیت کە زیاتر ڕقم بەرامبەرت هەبێ بۆیە بێدەنگبە بۆ خۆت باشترە.

بە توڕەیی و بەسەر یەکەوە قسەکانی کرد لە کاتێکدا بە چاوە تیژەکانی سەیری ئەکردم و درز لە نێوان برۆکانی دروست ببوو.

ئەتوانم ئەوە لە چاوەکانی و تۆنی دەنگی ببینم کە هێشا ئەوە ئازاری ئەیا.... ئەتوانم بزانم بەهۆی ئەوانەوە بەو جۆرە دڵ ڕەق بووە وە هەقیشی پێ ئەدەم.

هەر کەسێکبێ لەبری ئەو بەو جۆرە بیر ئەکاتەوە وە قسەکانی ڕاستە... بەڵام بەڕاستی هەمووی بەهۆی شڵەژانەوەبوو...نەمبینی.. ڤیدیۆکانم نەبینی... هەمووی بەسەر یەکەوە بوو وە شڵەژابووم بەڵام ئێستا چۆن ئەوە ڕوون بکەمەوە چۆن بڕوای پێبهێنم.

ئەوەی کە لە دەمم هەبوو قوتم دایەوە سەرم داخستبوو نەم ئەویست سەیری بکەم... بە زمانم لێوەکانم تەڕکرد و خۆمم ڕێک کردەوە بۆ ئەوەی قسە بکەم وە سەرم بەرزکردەوە.

تایهیۆنگ:-هەقت پێ ئەدەم.... وە لێت تێئەگەم... ئەزانم.... من لێت تێئەگەم جۆنگکووک بەڵامـ........

جۆنگکووک توڕەییەکەی زیادی کرد و لێم هاتە پێشەوە و قسەکەی پێبڕیم بە هاوار کردنەکەی وە پەستانی لە ددانەکانی ئەکرد.

جۆنگکووک:-چی ئەزانی؟! ها؟! چی ئەزانی؟! خۆت وەک غەدر لێکراوێک یان وەک لێزانێک نیشان مەدە....
چۆن ئەتوانی تێبگەی لەکاتێکدا کە جۆنگکووک خۆی لەخۆی تێناگات؟..

دـوو شــەیـتــانەکــە✓Where stories live. Discover now