-0.2-

15.9K 1.2K 991
                                    

"Hoseok, tepemin tasını attırma benim, ne demek yemeğe çıktı biriyle?"

"Gitme mi deseydim Taehyung, şimdi sana söyledim diye de gebertecek beni zaten."

Beyaz saçlarını karıştırıp gerginlikle nefes verdiğinde ayaklanıp odada gezinmeye başladım.

"Kim bu kadın?"

"Adı Kimberly. Johannes'in babası evlenmelerini istiyor."

"O bunağın nefesini sikerim ben ama! Adamımı kimseyle evlendiremez!"

"Johannes evlenmez zaten, aptal mısın? Babası ölecek bir haftaya, gönlü olsun da şüphelenmesin diye yapıyor. Hem, seni aldatacağını gerçekten düşünüyor musun? Senelerdir birliktesiniz, ikiniz de dünyanın bir ucundasınız. Bırak aldatmayı, gözleri bile değmedi kimseye. "

" Yapamaz zaten öyle bir şeyi, sikini keser eline veririm. "

" Sen harbi manyaksın. "

Ayağa kalkıp üzerindeki ceketi düzelttiğinde Jeongguk da içeri girmişti. Yapılı saçlarını bozarak yanıma gelip dudaklarıma uzun bir öpücük bıraktı.

" Hoş geldiniz efendim, nereden böyle? "

" Dilini sikeyim senin Hoseok, kapalı tutamadın çeneni, değil mi?"

"Hamlet'çiğim, bant yayınını biraz daha uzat ve odadan çıkıp kapıyı kitle. Bu beyefendi ile küçük bir işim var."

Hoseok sırıtıp dediklerimi yapmış, odadan çıkar çıkmaz da ben Jeongguk'u yatağa atıp kucağına tırmandım.

"Kimberly kim, Jeongguk?"

"Babamın becermemi ve çocuk yapmamı istediği bir kadın."

"Şu açık sözlülüğün beni mutlu ettiği kadar da deli ediyor. Erkek becerdiğini öğrense ve erkenden ölse, olmaz mı?"

"Çok güzel olurdu ama hayır bebeğim, biraz daha sabretmeliyiz ki mükafatını alalım. "

" Sadece izin ver, beynini dağıtayım ve bitsin. Kanına bulanana dek sevişelim, sana bir hayrı yoktu zaten."

"Eğer bizim yaptığımız anlaşılırsa ağabeyim bizi yaşatmaz Taehyung, aynı şimdiki gibi diken üzerinde yaşamak mı istiyorsun? Yoksa tüm işler bana bırakılmış şekilde, rahatça mı?"

"Sikeyim, sikeyim dayanamıyorum artık!"

Kucağından kalkıp saçlarıma parmaklarımı geçirdim ve odada dolanmaya başladım.

"İki aydır yüzünü görmedim, beni yanında tutmak için kaçırmışsın gibi davranıyoruz ama yine de bir sike yaradığı yok!"

"Sadece, sadece bir hafta daha bebeğim, lütfen."

"Öldürmek istiyorum herkesi, bu binadaki hiç kimseyi sağ bırakmak istemiyorum."

"İstediğin her şeyi vereceğim sana, dünyayı ayaklarının altına sereceğim."

Belime parmaklarını sarıp alnını alnıma yasladığında kollarımı boynuna sardım ve derin bir nefes verdim.

" Sikini kesmemi istemiyorsan, o kadının gözlerinin içine bakmayacaksın bile, duydun mu beni? Bu iş bittiğinde, geberteceğim ilk insan o olacak."

"Nasıl da kıskançsın, güzel bebeğim benim."

"Seninle ilgili edepsiz hayaller kuran birini sağ mı bırakmalıyım? Kurşun beynine girdiğinde ve o titremeyle yere düştüğünde sevişmelerimizi anlatacağım ona. Nasıl perişan hale düştüğümüzü, kolumuzu kaldıracak halimiz kalmayana dek birbirinizin olduğumuzu anlatacağım. Sana bakmalarına bile tahammülüm yok."

Salvatore×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin