Special Episode 1 💜

4.5K 387 269
                                    

"Uyan artık, uykucu bebek seni."

Vücudumda gezdirdiği parmakları ve saçlarımın arasına ilişen dudaklarıyla hafifçe gülümsedim ama gözlerimi açmadım. Uyanmadığımı fark ettiğinde parmaklarını yanaklarımda gezdirmeye başladı ve göğsünü sırtıma biraz daha bastırıp yanağını omzuma yasladı.

"Taehyung sıkıldım ama ben, uyan hadi."

"Uykum var ama Jeongguk."

Yerime biraz daha yerleşip mırıldandığımda boynuma üfleyip huylandırmıştı beni.

"Bam acıkmış, babam bana yemek yedirsin diyor."

"Jeongguk, Bam sana daha düşkün, kalk oğlunu doyur."

Kıkırdayarak söylediklerimin ardından o da tatlı tatlı gülüp sırtıma bastırmıştı dudaklarını.

"Saat neredeyse öğlen oldu. Çok uyudun aşkım, kalk hadi."

Üfleye üfleye de olsa kalktım ve dikelip esnediğimde arkamdan açılan belime dudaklarını bastırdı. Sıcak öpücükleriyle sırıtıp siyah tutamlarına parmaklarımı geçirdim.

"Aç mısın sen de?"

"Seni yesem doyarım aslında."

Belimi ısırdığında ciyaklayıp yataktan kalktım, arkamdan kıkırdayarak beni izliyordu. Banyoya girip elimi yüzümü yıkamış, sonra dişlerimi fırçalayıp odaya geri dönmüştüm. Yatakta uzanmış, tavana bakarak yanına gitmemi bekliyordu.

"Oğullarımızı doyurdun mu?"

"Doyurdum ama ben açım. Senin de iyi bir bebek olup beni doyurman gerek."

"Sen iyi bir babacık olsan da beni doyursan? Daha iyi olmaz mıydı?"

Kucağına tırmanıp açılan belini biraz daha görünür hale getirmiş, sonra da dilimi kas çizgilerinde boydan boya gezdirmiştim. Baygın bakışları ve temasımla titreyen vücuduyla yutkunup yanaklarımdan yakaladığı gibi beni dudaklarına çekmiş, içimi götürecek ıslaklıkla olan öpücüğü dudaklarıma bırakıp uzaklaşmıştı. Nefeslerini nemlenen tenimin üzerinde hissetmeye devam ediyordum.

"Babacığın seni doyurursa eğer, emin ol yataktan kalkacak takatin kalmaz. Beni kudurtma, kalk hadi. "

Saçlarımdan öpüp kalktığında oflayıp ben de kalktım ve beraber salona geçtik.

"Benim canım çocuklarım, günaydın size!"

Bam ve Yeontan birbirleriyle oynarken benim sesimi duymuş, kuyruklarını heyecanla sallayarak bacaklarıma tırmanmaya çalışmışlardı. Yeontan'ı kucaklayıp koltuğa oturdum, Bam da yanıma tırmandığında onun da kafasına uzun bir öpücük bıraktım ve bebeklerimle oynamaya başladım. Jeongguk da o sırada bize kahvaltı hazırlıyordu.

"Aşkım, yumurtanı az haşlıyorum?"

"Evet lütfen!"

Mutfağa seslenmemin ardından oğullarımla biraz daha oynayıp çokça öptüm onları, her şeyden çok seviyordum bebeklerimi, bizim için gerçek birer çocuktan farkları yoktu. 

Salvatore×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin