JEONGGUK
°°°
Eve geldiğimde oldukça yorgun ve huysuzdum. Sabahın erken saatlerinde çıkmış, bebeğime doyamadan teslimatlar için limana gitmek zorunda kalmıştım.
"Hoş geldiniz Bay Jeon."
"Vincenzo nerde?"
"Henüz yarım saat önce aceleyle çıktılar efendim, hangardan jetle ayrıldılar."
Kaşlarımı çatıp hizmetli kadına paltomu ve ceketimi çıkarıp verdiğimde kravatımı tamamen söküp boynumda bıraktım ve birkaç düğmemi açıp kol düğmelerimi söktüm. Manşetlerimi kıvırıp kollarımı açığa çıkardığımda Hamlet çıktı karşıma.
" Taehyung nereye gitti Hoseok? Hiç haber de vermedi bana?"
Sinirle ona çemkirdiğimde saçlarını karıştırdı.
"Abisinden mesaj heldi telefonuna. Polis baskını yemiş, tüm dosyaları almışlar, yardımın lazım dedi. O dosyalarda senin de adın geçiyor Jeongguk, hepimizi kurtarmaya gitti yani. Seni çok sevdiğini de söylememi istedi."
"Siktir ordan."
Hemen telefonumu çıkarıp Seokjin'i aradım, Namjoon gözaltında falansa, Jin'in ismi hiç geçmeyeceği için onun yakalanmamış olması gerekiyordu.
"Buyur tatlım?"
"Seokjin?! Neler oluyor orada?
" Hiçbir şey? "
Kaşlarımı çatıp Hoseok'a baktığımda o da kaşlarını çatmıştı.
" Nasıl yani? Polis gelmedi mi evinize? Dosyaları almadılar mı? "
" Rüya mı gördün öğlen vakti Jeon, Joon ile film izliyoruz evde. "
Yüz ifadem gevşedi birden.
"Telefonu hemen Namjoon'a ver."
Telefonu uzatırken benim aradığımı söylemişti.
"Bir sorun mu var?"
"Taehyung'a mesaj attın mı dardayım, gel yanıma diye?"
"Hayır? Neden atayım ki?"
"Senin mesaj attığını ve Meksika'ya çağırdığını söylemiş! Yarım saat önce jetle ayrıldı, bebeğim nerde?!"
Telefona karşı bağırıp parmaklarımı saçlarıma geçirdiğimde Hoseok gergince yerinde kıpırdandı, merakla bekliyordu.
"Bilmiyorum Jeongguk, benim, benim telefonum iki gündür çok güvendiğim bir adamımda, ekranı kırıldı, içindeki bilgileri alması için vermiştim."
"Siktir Namjoon! Senden Taehyung'a mesaj atmışlar!"
Aramayı sonlardırdığım gibi Taehyung'u aradım, açmamıştı, uzun uzun çalıyor, sonra da kapanıyordu. Bunun paniğiyle birkaç yeri aradım ve Taehyung'un telefonunun gösterdiği son konumu istedim. Ormanlık bir alanın konumunu gönderdiklerinde üzerimdeki hiçbir şeyi değiştirmeden mühimmat deposuna indim, eksikler vardı, silah alıp gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salvatore×Taekook ✓
FanficVincenzo Kim, Rus Mafyası Johannes Jeon'un kıymetli elmasıydı. By Amethyst ⛓️