-1.2-

9.9K 711 178
                                    

"Ee, napıyoruz bugün?"

"İsterseniz gidin dışarıda gezin, ya da binada çok güzel aktivite alanları var, oralarda da vakit öldürebilirsiniz."

"Yoon, ben hiç Rusya'yı gezmedim."

"Gezelim bebeğim. Biz gidiyoruz."

"Namjoon, biz de gidelim."

"Taehyung tek kalmasın, sen Yoongilerle git güzelim."

"Tek değilim hyung, Jeongguk yanımda. Ayrıca bizim işimiz var, gidin siz."

"Taehyung-.."

"Noah Hyung, git."

Sertçe söylediğimde göz devirip ayaklanmış, dudak büzen Seokjin hyungun elinden tutup kendisiyle beraber çekiştirmişti.

"Abin beni bir gün öldürecek."

"Yapamaz."

Yüzünde parmaklarımı gezdirip dudağından sertçe öptüm.

"O niye o? Noah Kim'den bahsediyoruz."

"Çünkü beni biliyor. Konu sensen, sınırlarım yoktur Jeongguk. Normal bir insan olmadığımı biliyorsun."

"Bana göre oldukça normalsin aslında. Hatta o kadar normalsin ki bu normalliğin beni çok tahrik ediyor."

Üzerime abanıp beni koltuğa yatırdığında saçlarını okşayıp parmaklarımı köklerine sardım. Bacaklarımın arasındaydı, onu en çok yakıştırdığım yerde.

"Odamıza çıkalım aşkım."

"Olur bebeğim, çıkalım."

Üzerimden kalkıp beni de kaldırmıştı. Hızlı adımlarla odamıza çıktık, beni kapıya sertçe yaslayıp dudaklarıma yapıştığında boynundaki kravatı çözüp savuracakken elimden tuttu ve dudaklarımızı oldukça ıslak bir sesle ayırdı.

"O bize lazım sevgilim."

"Ellerimi bağlama lütfen, sana dokunamadıkça geriliyorum."

"Merak etme, ellerini bağlamayacağım."

Dudaklarımı tekrar hafifçe öpüp geri çekildi.

"Gözlerini bağlamak istiyorum."

Başımı sallayıp onayladığımda kocaman gülümsedi ve dudaklarını ısırarak kravatı gözlerime bağladı. Her ne kadar onu görememek sinirimi bozsa da gönlü olsun istiyordum, sadece benim isteklerimle değil, onun istekleriyle de tatmin olmak ve tatmin etmek istiyordum.

Ben çok fena aşık olmuştum.

Kendimden başka hiç kimseyi düşünmeyen ben, bu adamın isteklerini yerine getirmek için deliriyordum. Mutlu olsun istiyordum, sürekli bana gülümsesin, dudakları tenimden hiç ayrılmasın istiyordum.

Benimle olması için cennetle cehennemi eline oyuncak diye verebilirdim.

Dudaklarını yanağımda hissettim, gözlerim kapalı olduğu için tüm duyularım açıktı.

Çok hassas ve fazla hissediyordum böyle.

Hoşuma gitmişti.

Yanağımdan kulağıma, oradan da boynuma inmişti, gömlek düğmelerimi çözerken ciğerlerime derin bir nefes doldurdum ve pantolon kemerini açtım. Penisini baksırının üzerinden okşadığımda mırıldanıp boynuma dişlerini geçirdi, şimdi bile, daha bu kadarcık şeyde bile hazdan gözlerim doldu. Göremediğimden karanlıkta kalırım sanıyordum ama hayır, havai fişekler patlıyordu, rengârenkti her yer.

Salvatore×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin