Medya: Billie Eilish - You should see me in a crown
°°°
"Siktiğimin Fenrir'i!"
Jeongguk sinirle bağırıp elindeki telefonu duvara fırlattığında aceleyle yanına gidip yanaklarına parmaklarımı sardım.
"Sakin ol bebeğim, neler oluyor, anlat bana."
"Teslimatım, yeni silah teslimatımı çalmış orospu çocuğu. Milyonlarca ruble yok oldu, gitti."
"Tamam, tamam sorun yok. Silahlarını da, o piçi de bulup sana getireceğim. Sen evden çıkma, beni bekle, olur mu?"
"Seni tek göndermem."
"Seokjin hyung, abim ve Hoseok yanında kalsın, Yoonmin de benimle gelir. Tek kalmayacağım, tehlikeye bulaşmayacağım, aynı şekilde geri döneceğim sana."
Sakince konuşup yanaklarını okşadım ve dudaklarına hafif bir öpücük bıraktım.
"Sakin ol, tamam mı? Ne istiyorsan getireceğim sana."
°°°
"Hazır mısınız?"
"Hazırız Tae, çıkalım."
Yoongi sırtına taktığı katanalarını son kez düzelttiğinde Jimin de bacak kemerini sıkmış, kıyafetletini silkeleyip saçlarını karıştırmıştı.
Arabalara doluştuğumuzda arkama yaslanıp derin bir nefes verdim, insanı uğraştırmayı çok seviyorlardı gerçekten.
Kısa sürede Fenrir'in evine ulaştık, dışarıda çok sayıda eli silahlı koruma vardı.
Onlara doğru yürerken hepsinin bakışları bana döndü, elimde tuttuğum bombanın pimini dişlerimle çektiğimde bir adım geri gittiler. Parmağımı boşluğa bastırmıştım, bomba ben elimi çekmediğim sürece patlamayacaktı.
"Elimdeki bomba Rusya'da bulunan en güçlü bombalardan biri. Parmağımı çektiğim an yirmi beş dönümlük bu arazi içindeki herkesle birlikte yok olur."
Gülümseyip bombayı salladığımda derin nefes seslerini duyurdular bana, kahkaha atıp oldukça rahat bir şekilde içeri yürüdüm.
" Selam şekerlerim! "
Helen ve Fenrir birliktelerdi, girdiğim salonda oturuyorlardı.
" Ev hoşmuş bu arada, yazık olacak. "
"Nasıl girdin sen buraya?"
"Bununla."
Elimdeki bombayı gösterdiğimde Fenrir Helen'in önüne geçti.
"Çok romantiksiniz. Neyse, ağlamayacağım şimdi."
Jimin ve Yoongi kapının önünde bekliyor, meraklı gözlerle bizi izliyorlardı.
"Adamımın teslimatını geri istiyorum, hemen. Yoksa o tatlı beyinleriniz dağılır."
"Elindeki bomba pim boşluğunu bıraktığın an patlar. Sadece bizim değil, senin beynin de dağılır güzellik. Gel bebeğim, aynı tarafta olalım, çok iyi yaşarız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salvatore×Taekook ✓
Hayran KurguVincenzo Kim, Rus Mafyası Johannes Jeon'un kıymetli elmasıydı. By Amethyst ⛓️