Aşık olduğumu kabul etmek garipti.
Hissettiğim tüm o kıskançlığın, ona verdiğim koşulsuz sadakatin ve bağlılığın nedenini anlamıştım. Jeongguk'u kimse ile düşünmek istemiyordum, kanım kaynıyordu. Kimberly olayını öğrendiğimde nasıl da delirmiştim, ya da aklıma her Deborah ile bir zamanlar evli olduğu gerçeği geldiğinde.
Katlanılmazdı.
Ben kabul etmesem bile hep oradaydı işte, vardı.
Adamıma saçma bir şekilde aşık olmuştum.
Jeongguk bana bıçakları gösterdikten sonra göğsüme çekmiştim bedenini gülümseyerek, şaşkınlıktan kaskatı kesilmişti.
"Biraz böyle dinlenelim istiyorum."
"Olur bebeğim, sıkıntı değil."
Yumuşak sesiyle kaşlarımı çattım ve saçlarını çekiştirip yüzüme bakmasını sağladım.
"Neden her dediğimi kabul ediyorsun?"
"Seninle her şeyi yaparım çünkü."
"Neden ki?"
"Birlikte bir şeyler yapıyor olmamız hoşuma gidiyor bebeğim. Sadece senin bana emir verebilmen gerçeğini seviyorum. İstediklerin olduğunda yüzünde beliren, gizlemeye çalışsan da belli olan minik tebessümüne bayılıyorum."
"Jeongguk, yapma."
Kaşlarımı çatıp alnımı alnına yasladım.
"Neyi yapmayayım Tae, sana ne oldu bugün?"
"Bilmiyorum, benim, biraz aklım karışık."
"Tamam, sorun değil, uyuyalım mı? Kendini daha iyi hissedersin, hm?"
"Olur, uyuyalım."
Ayaklanıp odamıza gittiğimizde Jeongguk hemen kıyafetlerini pijamalarıyla değiştirip açtığım kollarımın arasına girdi. Saçlarına yanağımı bastırıp daha sıkı sarıldım.
"Taehyung, miniğim gerçekten iyi misin?"
Bana sadece çaresiz kaldığı zamanlarda miniğim derdi.
Bu hallerim onu çaresiz hissettiriyordu.
"Benden vazgeçme, tamam mı?"
"Bu da nereden çıktı şimdi?"
"Öyle, orasını sorgulama."
"Asla, asla vazgeçmem senden. Sakin ol bir tanem, beni korkutuyorsun."
Alnına ıslak bir öpücük bırakıp burnumu saçlarının arasına gömdüm.
"Sen geldiğinde yeni uyanmıştım, kabus gördüm. Etkiliyor beni, biliyorsun. Sorun yok, iyiyim."
"Eskisi gibi doktorunla konuşmak ister misin? Senin için randevu alayım?"
Bir profesyonelle konuşmak, iyi olabilirdi.
"Olur, yarın gidebilirim."
"Tamam güzelim, hadi dinlen biraz."
Kollarımın arasından çıkıp beni göğsüne çektiğinde bir bacağımı bacaklarının arasına sokup iyice kenetledim bedenlerimizi.
Saçlarımı öperken boynundan gelen kokusunu soluyordum. Kısa zamanda beni mayıştırmış, Jeongguk'a gömülerek güzelce uyumuştum.
°°°
"Uzun zaman oldu Vincenzo, görüşmeyeli nasılsın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salvatore×Taekook ✓
FanfictionVincenzo Kim, Rus Mafyası Johannes Jeon'un kıymetli elmasıydı. By Amethyst ⛓️