-3.2-

6.9K 498 170
                                    

"Biraz sesli konuş, seni duyamıyorum!"

"Sikeyim, bir şeyler içmek ister misin diyorum!"

"Beni mi sikmek istiyorsun?! Olur sevgilim, hemen indiriyorum pantolonumu!"

Jeongguk bıkkın bir nefes verip kafasını geriye attığında kahkahalarla güldüm bu haline. Ardından yaklaşıp dudaklarından sertçe öpmüş, kulağına doğru konuşmuştum zira, Harry'nin muntazam şarkılarından dolayı birbirimizi duymakta zorlanıyorduk.

" İçerim aşkım, şampanya istiyorum."

Kafasını sallayıp arkamızda bekleyen adamımıza seslenmişti ve içkilerimiz gelene kadar birbirimize sokulup şarkıya eşlik etmiştik.

"Evet, evet, evet, burada çok tatlı çiftler görüyorum. O zaman bu şarkı tüm aşıklara gelsin."

Etrafı mahveden sakin girişle kolumu Jeongguk'umun omzundan diğer tarafa attım ve onu kendime çektim, tamamen dalmış bir şekilde Falling söylüyordu. Bir ara Harry'e olan ilgim tamamen Jeongguk'a dönmüştü, çünkü öyle meleksi söylüyordu ki içkileri vermek için kolumu dürtükleyen adamımız ne zamandan beri bana sesleniyordu, hiç hatırlamıyordum bile. Sert plastik bardağa konulmuş içkimi yudumlarken gözlerimi kapadım ve sarhoş bir gülümsemeyle şarkıyı dinlemeye başladım, Jeongguk tatlı tatlı sallanıyordu yerinde.

Bir anda dudaklarıma kapanan dudaklarla sırıtarak öpücüğüne karşılık verdim, kollarımı boynuna dolayıp biraz daha ittim kendimi ona.

"I'm falling again, i'm falling again, fallin'."

Alnını alnıma yaslayıp mırıldanmaya başladığında tüm sesler kesildi, yeminler ederim ki sadece onu duyuyordum. Tüm Los Angelas'ta onun sesi yankılandı, başka hiçbir ses yoktu.

"Taehyung.."

"Aşkım."

"Ben aşık oldum sana, yeniden ve yeniden."

°°°

Nefes nefese boynumda soluklanırken kollarımı sırtına sardım ve hafifçe okşamaya başladım. Konser dönüşü duygu yoğunluğu oldukça fazla olan bir konuşma yapmıştık ve ardından kendimizi yatakta sevişirken bulmuştuk. Terli alnını boynumdan ayırıp bu kez de dudaklarımda dinlenmeye başladığında saç diplerine ilişti parmaklarım, şehvetten tamamen uzak, oldukça tatlı buseler konduruyorduk birbirimize. Islak bir sesle ayrıldığında birbirlerinden farklı pasparlak gözlerine baktım, renkleri farklı olabilirdi ama içerdikleri duygu aynıydı.

"Bunu azaltmamız gerek."

Kaşlarımı çatıp dudaklarımı büzdüm anlamazlıkla, eğilip alt dudağımı dişlerinin arasına almış, ardından da oldukça ıslak bir öpücük bırakıp geri çekilmişti.

"O da ne demek?"

"Sağlığın için, Taehyung. Her gün en az üç-dört kez sevişmeye başladık."

"Ne olmuş, canımız istiyor ki yapıyoruz."

"Hemen kızma, seni düşünüyorum ben bebeğim."

"Jeongguk, aylık kontrollerimi aksatmıyorum. Her şey yolunda, doktor bana sikişmeyi azaltın gibi bir şey söylemedi, ki söylese de pek sikime takacağımı sanmıyorum da, neyse işte. Bana bir daha böyle bir şeyle gelirsen kıçımı bir daha anca rüyanda görürsün, haberin olsun bebeğim. "

" Sen böyle hırçın olunca yükseliyorum ama ben, Taehyung, aşırı sikesi bir adamsın, siktir, vazgeçilmezsin. "

" Senin için vazgeçilmez olayım, o bana yeter. Senden başka kimse umurumda değil. "

Salvatore×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin