-2.2-

7.1K 545 187
                                    

İki haftadır teknedeydik ve hayatımın en güzel günlerini geçiriyordum. Bütün gün yiyip içiyor ve sevişiyorduk.

"Bebeğim?"

"Güvertedeyim!"

Jeongguk içecek bir şeyler hazırlamak için içeri girmişti, ben de dışarıda güneşleniyordum.

"Şu esmer teninden şarap içmek harika olurdu."

Gözlerimi açmama olanak vermeden bedenimde hissettiğim soğuk sıvıyla ciyakladım ve üzerime bir anda çöken bedenle şaşkınca bakışlarımı ona çevirdim.

"Ay pardon. Elim kaydı."

Yüzündeki piçimsi gülümseme ise tam tersini söylüyordu.

"Dondum!"

"Bu sıcakta? Yeme beni, serinledin işte. Şimdi izninle ben de seni yiyeceğim."

Bacaklarıma oturup soğuk şarabı döktüğü göğsüme dudaklarını bastırdığında tekrar yatıp keyfine vardım. Tenimi ağzının içine çekip iz bırakmak istediği için sertçe emiyordu. Vücudumda kızarmadık, morarmadık yer kalmamıştı. Beni tüketmek istermiş gibi yiyordu.

"Jeongguk, sertleşmek istemiyorum, lütfen."

"Neden? Güneşin altında, benim için bu kadar itaatkâr ve hazırken birbirimizin olsak yine. Taehyung, doyamıyorum, niye?"

"Bilmem, aşıksın diyedir belki. Hem, eğer şimdi yaparsak akşama yorgun olacağız. Uyumadan önce sevişmeyi seviyorsun."

"Seni çiğnemeden yutmak istiyorum şu an, şapşala bak, neyi sevdiğimi de biliyor. Hadi denize girelim o zaman, su indirir."

"Neyi?"

Piçimsi gülümseme, artık benim yüzümdeydi.

"Üzerinde deli gibi zıpladığın, bilincini kaybettiren, vahşi bir zevkle sevdiğin erkekliğim. Daha anlatayım mı?"

Tamam, yine o almıştı.

"Gerek yok, anladım."

Sesli bir kahkaha atıp dudaklarımı öptüğünde elimden tutup ayağa kaldırdı. Teknenin önüne doğru yürüdük ve benim atlamamı beklemeden suya balıklama daldığında kasılan sırt kaslarını izledim. Dudak ısırtan bir herifti.

"Su ılık bebeğim, gel hadi. Üşümezsin."

Derin bir nefes alıp aynı onun yaptığı gibi balıklama daldığımda ılık su tüm bedenimi sarmıştı, gerçekten de su tam sıcaklığındaydı. Yüzeye çıkıp saçlarımı geriye attığımda Jeongguk gülen gözlerle beni izliyordu. Yanına yüzüp kollarımı boununa, bacaklarımı beline sardım ve tenine dudaklarımı bastırdım.

"Yok, ayrılamıyorum, vücudumu sana yapıştıracağım."

"Büyü yaptım sana çünkü. Hep beni iste diye."

"Seni istemek için büyülenmeye gerek yok, biliyorsun, istedim ve aldım."

"Vincenzo ister, Vincenzo alır, yani?"

"Aynen öyle. 'Karım beni aldattı, ilişki istemiyorum.'"

Ağzımı büzerek üç yıl önceki halini taklit ettiğimde kıkırdayıp belimdeki parmaklarını sıkılaştırdı.

" ' İlişki istemiyorum, git başımdan.' "

"Taehyung! Yapma ama!"

"İlişki istemeyene de bak sen, aşkından ölüyor şimdi."

"Ama başta böyle değildi ki. Ne demiştik, yatak arkadaşlığı. Sonrasında, takıla takıla oldu bir şeyler."

"Kesin ilk seviştiğimiz zaman aşık oldun bana. Çok garip bakmıştın."

Salvatore×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin