-0.8-

10.1K 827 159
                                    

" Taehyung, sikeyim, kıvır belini bebeğim."

Kucağında şiddetle zıplamaya devam ederken dudaklarına yapışıp hırçın bir öpücük verdim ona. Gözleri kayıyordu, belime tırnaklarını geçirmişti. Olduğum yerde kalıp belimi kıvırmaya başladım, tüm algılarımı uyarmıştım. Dudaklarımı tekrar yakalamaya çalıştığında gülümseyip nefesimi dudaklarına verdim. Delirmişti resmen, ensemden tutup kendine çektiğinde bir elimi saçlarının arasına, diğerini de yatak başlığına koyup kendimi sabitledim. Acımasızlaşmıştı, öyle sert hareket ediyordu ki nefeslerimi bile kesik kesik alıyordum. Damarlarımızda kan yerine şehvet ve zevk akıyordu, dudaklarını bu kez boynuma bastırıp neredeyse hırlayarak dişlerini geçirdi.

Beni kanatmaya, hırpalamaya bayılıyordu. Acı duymamam bizim için bir nimetti.

"İyi hissediyor musun?"

Kafamı şiddetle sallayıp derin bir inleme daha bıraktım. Parmakları penisimin ucunda geziyordu. Gelmek üzereydim. Mahvolduğunu fark etmişti, yarımı ağız gülüp başını geriye, yatak başlığına yasladı. Çenesinin altına dudaklarımı bastırıp ağzımın içine çektim. Yiyip bitirmek istiyordum onu.

"Taehyung, benim için gel bebeğim."

Kulağıma doğru zar zor fısıldadığında ikimiz de bitmiştik. Orgazm vücuduma öyle saplanmıştı ki sarsılmadan ve neredeyse bağırarak inlemekten kendimi alamadım. Adamımsa beni iyice kendine çekerek omzuma dudaklarını bastırdı ve kendini içime bıraktı.

"Siktir, Taehyung özür dilerim bebeğim, ben, durduramadım kendimi."

"Sşt, sorun yok."

Nefes nefeseydik ikimiz de, o birbirinden farklı gözlerini belerterek bakıyordu bana.

İçime gelmesini sevmezdin, dikkat ederdi Jeongguk ama bu sefer kendini tutamamıştı.

Umurumda da değildi. Nasıl isterse öyle olurdu.

"Gerçekten, ben-..."

Dudaklarını sesli bir şekilde öpüp sözünü kestim

"Sorun değil dedim ya Jeon'um. Temizlenirim ve biter."

"Jeon'um mu?"

Yarım ağız gülümseyip belimi okşamaya başladığında kollarımı omuzlarına sarıp dudak kenarından öptüm bu kez de.

"Evet, beğendin mi? Hoşuna gider mi sana öyle demem?"

"Gider, çok gider hem de."

"Problem solved o zaman."

Yanağımı omzuna yaslayıp biraz dinlendim, hâlâ kalbim hararetten çok hızlı atıyordu.

Ya da Jeongguk boynumdan kokumu nefeslendiği içindi, bilmiyorum.

Zaman geçtikçe ikimiz de rahatladık, hâlâ içimdeydi, kirliydim ama umurumda değildi. Onunla böyle sarmaş dolaş kalmak, vücudunu vücuduma katması hoşuma gitmişti.

Fazlasıyla.

"Bu arada, sana söylemeyi unuttum Jeon'um, Deborah'ın yandaşlarından birini bulduk. Lavinya herkesi tanıyamadığını söylüyor, bazılarından da emin değil ama söylediği adamdan emin. Dustin Swecker."

"Dustin ha? O geçenlerde üzerine bir adım attım diye altına sıçan herif değil mi?"

"Bilmem, ben yoktum sonuçta."

Kıkırdayıp omzuma dudaklarını bastırdı tekrar.

"Doğru, ama şimdi benimlesin."

Bir şey demedim.

Salvatore×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin