Lavinya'nın barına girdiğimde Deborah'ı görmeyi beklemiyordum.
"Oh, Vincenzo! Hoş geldin!"
Lavinya sevimlice el sallayıp beni yanlarına çağırdığında gözlerimi Deborah'dan ayırmadım. Hâlâ güzeldi, yalan yok, çok güzel bir Rus kadınıydı. Ama bu aşağılık olduğu gerçeğini değiştirmiyordu.
Bana aynı benim gibi kibirle baktığında gülümsedim ve sandalyeye oturdum.
"Ne içersin?"
"Macallan."
Viskimi hazırlayıp önüme bıraktığında bardağı kavrayıp hâlâ beni izleyen kadına yan gözle baktım.
"Johannes ile sevgiliymişsiniz?"
"Bu seni alakadar eder mi?"
"Eski kocamın yeni sevgilisisin demek."
"Eski sürtüğümün becerdiği sürtüksün demek."
Dudağımın kenarı kıvrıldığında o da aynı şekilde güldü.
"Koymuş anlaşılan."
"Aslında, Victoria ile sikiştiğin için teşekkür ederim. Eğer o olay olmasaydı Johannes ile nasıl tanışırdım?"
Alayla gülüp şarabını yudumladığında gözlerim boynuna takıldı. Bembeyaz, narin bir boyun.
Parmaklarımın arasında sıkışmaya, bıçağım altında yarılmaya ne de güzel yakışırdı.
" Hâlâ bana aşık, biliyorsun değil mi?"
" Ne bu seninle gönül eğlendiriyor, beni unutamaz klişeleri? Siktiğimin günaşırı dizilerinde miyiz? Deborah, biraz daha yaratıcı olmanı beklerdim."
Dudak büzüp başımı iki yana salladığımda sarı saçlarını geriye itip bana tamamen döndü.
" Onu eski evimize çağırsam, gelir. "
" Çağır o zaman. "
" Ne? "
" Çağır. Gelirse beni öldürmene izin vereceğim. "
" Canın üzerine iddiaya giriyorsun, bunun farkında mısın?"
"Sence ben senin kadar aptal mıyım da ne söylediğimin farkında olmayayım?"
Viskimden büyük bir yudum alıp arkama yasladım. İri gözleri tüm bedenimde geziniyordu.
"Sen akıllanmayacaksın, değil mi? Adamımı aldattın ama geldiğin anda yine bir köpek gibi peşinde dolanıyorsun. Küçük planınızdan haberimiz var, güldük geçtik. Sana söyleyeyim, diğerlerine iletirsin. Kaybedeceksiniz. Hepinizi doğduğunuza pişman edeceğim, seni sona bırakacağım Deborah. Canını öyle yavaşça alacağım ki. Ölmek üzere olsan bile iyileşmeni bekleyecek, ardından tekrar işkence edeceğim sana. Kısaca, siki tuttun güzelim. Beni karşına aldın. Adamıma asılıyorsun ki, bilmen gerek, ruh hastasının tekiyim. Hepinizin kıçına bir bomba sokacak, pimini çekip dağılmanızı zevkle izleyeceğim. "
°°°
Bardan çıkar çıkmaz hiç bilmediğim, tanımadığım bir bara girdim. Sinirliydim, o kadar sinir doluydum ki bunu söndürmem lazımdı.
Jeongguk'a söz vermiştim, nasıl o ben dedim diye uyuşturucu kullanmıyorsa, ben de o dediği için kendime zarar vermiyordum.
İçeri girip silahımı ateşledim, herkes çığlıklar eşliğinde çıktığında beş koruma koştura koştura karşıma geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salvatore×Taekook ✓
FanficVincenzo Kim, Rus Mafyası Johannes Jeon'un kıymetli elmasıydı. By Amethyst ⛓️