-5.0-F-

5.7K 436 518
                                    

"Destekleyin Johannes'i orospu çocukları! Adamımın kılına zarar gelsin, hepinizi sike sike öldürürüm!"

Etrafıma konuçlanmış adamları Jeongguk'un tarafına doğru gönderip bir adamı daha indirdim ve geri çekilip derin bir nefes verdim. Sırtımı dayadığım tahta kutu delik deşik olmuştu, hafifçe boylanıp Jeongguk'un ne halde olduğuna bakmamla resmen burnumun ucundan milimetrik bir mesafeyle geçen kurşunla sesli bir küfür edip yeniden geri çekildim.

"Hassiktir, yakışıklı yüzümü çizdiriyordum az kalsın."

Az kalsın ölecek olmanın verdiği o tatlı panik hissiyle kahkaha atıp adamıma seslendim.

"Johannes! Bebeğim! Nasıl gidiyor?!"

"Sakın ölme, duydun mu beni?! Bana bak orospu çocuğu, o silahı götünde patlatırım senin, benim bal ayıcığıma nasıl nişan alırsın."

Bana sesleniş şekliyle ve öldürdüğü adamla kıkırdayıp kafamı iki yana salladım ve bir süre daha bekledim öyle. Çatışmanın en renkli anındaydık ama yine beni güldürmeyi başarmıştı. Kafamı yeniden kaldırıp ne yaptığına baktığım sırada Jeongguk elindeki sis bombasının pimini dişleriyle çekip adamlara doğru atmıştı.

"Kahrol düşman, al sana bombe!"

Gür bir kahkaha atıp sis bombasının yardımıyla yanıma gelen adamın yanağına ve dudaklarına uzun ve sevgi dolu öpücükler bırakıp şarjörümü değiştirdim ve tamamen ciddiyete bürünüp herkesi tek tek vurmaya başladım.

"Geber, sen de geber, annenize selam söyleyin, Deborah'ı görürseniz ona da söyleyin, beni unutamaz dediği adamla bir yıldır evliyim."

Son herifin de kafasına sıkıp derin bir nefes verdim ve Jeongguk'uma döndüm.

"Hadi adamım, bebeklerimize dönelim."

...

"Jeongguk, sabit durur musun sevgilim? Temizleyemiyorum."

Bam ile oynadığı için dudağının kenarındaki yarayı temizleyemediğimden hafifçe tedirgin olmuştum yine. Ufak bir şeydi tabii ki de ama yine de kanamasından hoşlanmıyordum. Bam'ın büyük bedenini de kucağına çekip bana döndüğünde tentürdiyotlu pamuğu son kez yarasına bastırıp yanağına kocaman bir öpücük bıraktım.

"Şerefsiz herif ya, onca insanın içinden nasıl koştu geldi de yumruk attı sana, inanamıyorum. Götüne ışık hızı girmiş sanki, ben sana dönene kadar adam ikinci yumruğu bile attı."

Jeongguk Bam'dan kaçmaya çalışırken aynı zamanda bana gülüyordu da.

"Önemli değil bebeğim, herifin ağzına sıçtın zaten. Ölmekten beter hale geldi."

"Gebersin kellesini siktiğim, bak sinir oldum yine."

"Aptal, ısıracağım seni bak. Ne de çok severmiş adamını böyle? Oppa, beni kanatlarının altına al lütfen. "

Aegyolu sesiyle gözlerini kocaman açarak bana yaklaştığında küfür edip kahkaha attım ve alnından iterek uzaklaştım onu kendimden.

"Biliyor musun, bence ben bir evrende yine senin için her şeyi yapıyorumdur."

Bakışlarımı ona çevirdiğimde hafifçe gülümseyip Bam'ı yere bırakmış, bana biraz yaklaşıp belimden tutarak iyice kendisine çekmişti. Ben de kucağına tırmanıp uyluklarına yerleştim hemen.

Salvatore×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin