-2.3-

6.9K 507 180
                                    

"Efendim, Bay Zsasz geldiler."

Eve gelmemizin üzerinden sadece birkaç saat geçmişti ve bela, gelip beni bulmuştu.

"Gelsinler de, başka birileri de mi var?"

İçeri giren üçlüyle bakışlarım Victoria'nin ikizi Victor'u buldu.

"Ah! Eski dostum!"

Oldukça yapmacık bir şekilde yanına gidip sarıldım, birbirimizi döver gibiydik. Etlerimizi çekiştiriyorduk ve eminim ki canı yanıyordu.

"Ya, ne demezsin Vincenzo. Victoria'mdan ayrıldığından beri yüzünü gören cennetlik. Sugar daddy'nle yaşayıp gidiyorsun. İyice sıkıcı olmaya başlamışsın diye duydum."

"Bir ara hatırlat, göstereyim yeteneklerimden bir şey kaybetmediğimi."

Göz kırpıp gözlüklü dostuma döndüm bu kez.

"Nygma? Değişmiş gibisin?"

"Suç adamı olmak bana yaradı."

Ona da içten bir kucaklaşma verip geri çekildiğimde beni kollarımdan sıkıca tuttu ve gözlerini kıstı.

"Satın alınamam ama bir bakışta çalınabilirim. Bir kişi için değersizim ama iki kişi için paha biçilmezim. Neyim ben?"

Dudağımın kenarı hafifçe kalkmıştı, o sırada adamım da içeri girmiş, misafirlerimize kibirle bakmıştı.

Victor'dan nefret ediyordu.

"Aşk."

Jeongguk'a bakarak verdiğim cevap sonrası Edward ellerini üzerimden çekti ve gözlerim kızıl şeytana döndü.

"Yüzüne ne yaptın aptal Jerome?"

Yüz derisi soyulmuş ve ardından zımbalanmış gibiydi, ondan başka bir şey beklenemezdi zaten.

" Siktir et, böyle daha çok hoşuma gidiyor."

Ardından yine o vazgeçilmez kahkahalarından atmıştı. Hepimiz salona geçip oturduk. Bakışlarım Victor'un üzerinde geziniyordu.

" Victoria öldü. "

Çatılı kaşlarım gevşedi, ardından tekrar çattım ve adamımın göğsünden sırtımı ayırdım.

" Nasıl oldu? "

"Onu sana ve sevgiline sormalıyım sanırım."

Hınç doluydu gözleri, intikam için yanıyordu.

"Emin ol, bizimle bir ilgisi yok."

Arkama tekrar yaslanıp bacak bacak üzerine attığımda Jeongguk saçlarıma dudaklarını bastırdı ve bakışlarını hışımla yerinden kalkıp bana silah doğrultan adama çevirdi. Anında dikelecekken durdurdum onu.

" Sana, bunu bizim yaptığımızı düşündüren ne? Samimi soruyorum Victor. "

" Seni aldattı. Hâlâ sikik bir çekememezlik yaşıyor olabilirsin. "

" Biz bir şey yapmadık. Beni bilirsin, ben yalan söylemem. "

Silahı bu kez Jeongguk'a doğrulttuğunda dışarıdan belli etmesem de kalbim korkuyla çarptı. Hafifçe ona doğru meylendim.

" İndir şu siktiğimin metalini. Beni dinle aptal. İndir dedim Victor, çileden çıkarma beni. "

Victor bu kez dediğimi ikiletmeden silahını bacak kemerine taktığında etrafta volta atmaya başladı.

"Kim yaptı o zaman, aklımı kaçıracağım. Kardeşimi, ruhumun diğer yarısını almaya cüret eden kim olabilir?"

"Bence kardeşin yeni sevgilisini de aldatmıştır ve bum! Kimse bir Vincenzo değil sonuçta, beynini patlatmış olabilir."

Salvatore×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin