-1.1-

9.5K 712 349
                                    

Yazarınızın doom günü, yorum ve oylarınızı alırım hediye olarak! 💫💙💜😋

By 19 yaşına girmiş Amethyst 👵🏼

°°°

"Sepia, Sepia, Sepia, Sepia."

Etrafında dönüp silahımı ensesine sürttüğümde ileri kaçıp hıçkırdı.

"Bu kadar korkup nasıl karşı çıkıyorsunuz anlamıyorum sizi."

Jeongguk koltuğa oturmuş, arkasına yaslanıp bizi derinlemesine incelemeye başlamıştı.

"B-Bak, öldürme beni lütfen."

"Bana bilgi ver. Kim var Deborah'ın safında?"

"Herkesi avladınız neredeyse. Arttığını düşünüyorsunuz ama hayır, iki-üç kişi anca kaldı. Deborah çok öfkeli, çok paranoyak. Kendi kendini yiyor, güvenmediği herkesi öldürdü. Etrafında sadece Helen ve Fenrir kaldı. Anthony'nin ve Azazel'in ölümü onu çok korkuttu. Her yere saldırma eğiliminde, sürekli sinir krizleri geçiriyor. "

" Gebersin sürtük. "

Kadına iyice yaklaşıp silahımı başına yasladım.

" Öldürme beni, anlattım size, ne olur."

"Bebeğim, onu karşı çıkmadan önce düşünmeliydin. Ayrıca, bu anlattıklarını Deborah'a yetiştirmeyeceğini nereden bileceğim? "

"Yemin ederim, yemin ederim ki ülkeden gideceğim, bir daha asla dönmeyeceğim, ne olur Vincenzo, öldürme beni."

"Söz ver."

"Söz, söz veriyorum."

"Sana inanmıyorum."

Kurşunu beynine yediğinde titreyip sandalyeden düşmüştü, yüzüme ve boynuma sıçrayan kanı temizleyip hâlâ bir şeyler düşünen adamıma döndüm.

"Onu kıstırdık. Fenrir ve Helen'i de hallettiğimizde bu iş bitecek."

"Sen yandaşlarını aradın mı?"

"Yoldalar. Geliyorlar."

Gülümseyip elinden tuttum ve kaldırdım.

"Bence, Deborah'a güzel bir hediye göndermeliyiz."

°°°

"Kadının kafasını mı gönderdiniz ona?!"

Hoseok coşkuyla bağırıp ayağa kalktığında elimdeki içki bardağını kafama dikip başımı salladım.

"Harikasın Taehyung, tam bir psikopatsın."

"Bu senden alıp alabileceğim en güzel iltifat Hoseok. Thanks kuşum."

Kıkırdamalarımızı bölen ses, hizmetlimizin yutkunarak odaya girmesi olmuştu.

"Efendim, geldiler."

"Harika! Alın içeri."

Arkama yaslanmayı kesip dikeldim ve içeri giren siyah saçlı, yara izli arkadaşıma şaşkınlıkla baktım.

Yandaşları, bizimkiler miydi?

"Yafes! Tanrım!"

Koşturarak yanına gittiğimde kollarını açıp sıkıca sarıldı bana, yaklaşık bir senedir görüşmüyorduk, sevgilisiyle birlikte gelmişti.

Salvatore×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin