Flashback - Üç yıl önce
°°°
"Ne sikim dönüyor yine?"
"Vincenzo, öncelikle sakin olmanı istiyorum senden. Rusya'ya gitmemiz gerekiyor."
"Ne oldu ki? Teslimatta sorun mu çıktı?"
Edward kafasını iki yana salladığında kaşlarımı çatıp karşısına geçtim, bir şeyler oluyordu ama bana söylemeye çekiniyordu.
"Söylesene oğlum, ne oluyor?"
"Sevgilin-"
"Victoria benim sevgilim değil, düzüşüyoruz sadece."
"Seni aldatıyor. Başka bir kadınla, üstelik, kadın evli."
Dondum. Bir süre anlamdırmaya çalıştım, sevgilim değildi, ölse umurumda olmazdı ama benimleyken beni aldatamazdı. Üstelik bir kadın, asla benden iyi olamazdı.
"Geberteceğim o kaltağı, hemen gidip bilet al bana, bugüne, çabuk ol!"
Bağırdığımda hızla yukarı çıkıp gözden kaybolmuştu, ben de yüzümü sıvazlayıp kendi kendime gülme krizine girmiş, ardından ayaklanıp silahlarımı hazırlamaya başlamıştım.
°°°
"Burası mı?"
"Evet efendim, burası. Bayan Zsasz buraya girdiler, yanlarında sarışın bir kadın ile birlikte."
Hemen içeri girip resepsiyona ilerledim ve Victoria adına alınmış odanın yedek kartını alıp asansöre bindim. Yirmi iki katın sonunda bulduğum odanın kapısı açıktı ve içeriden gelen seslere bakılırsa çoktan basılmışlardı.
İçeri silahımla girip havaya tek el ateş ettiğimde Victoria'nın bakışları beni buldu ve hemen ayaklanıp yanıma gelmeye çalıştı, ayağının dibine bir tane sıkıp onu uyardığımda ellerini kaldırıp adım atmayı bıraktı.
"Ne sikim yapıyorsun sen? Ha?!"
Sesimi birden yükselttiğimde yerinde sıçrayıp gözlerini kırpıştırmıştı.
"Oyuncu bir sürtük olduğunu bilmediğimi mi sanıyorsun? Sen ne için geldin buraya? Ne için gönderdim ben seni?!"
"Vi-Vincenzo-.."
"Kes sesini, öldün say kendini, anladın mı? Gözüme gözükme sakın, dışarı çıkarken iki kez düşün, her kuytu köşede dikkat et, sana cehennemi yaşatacağım."
"Vincenzo Kim."
Odada, koltukta oturan adamın sesini duyduğumda bakışlarımı ona çevirdim.
Simsiyahtı bir kere. Üzerindeki gömlek, ceketi, pantolonu, saçları, küpeleri, her şeyi.
Yalnızca gözleri.
Gözlerinin ikisi de birbirinden farklıydı.
Biri kahve, biri maviydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Salvatore×Taekook ✓
FanfictionVincenzo Kim, Rus Mafyası Johannes Jeon'un kıymetli elmasıydı. By Amethyst ⛓️