-2.1-

7.8K 574 173
                                    

Medya : M83 - Midnight City

Tüm bölümü bu şarkıyı dinleyerek yazdım Frezyalarım, bitince tekrar başlatıp devam edin, çok güzel uyuyor.

İyi okumalar. 💫

By Amethyst ⛓️

°°°

Tatilimiz mükemmel geçiyordu.

Bodrum'a inip özel aracımıza binmiş, direkt limana gitmiştik. Yorgundum hâlâ biraz, adamım beni iyice kendisine çekip sıkıca tutmuştu. Ardından limana geldiğimizde gerçekten lüks bir yat bizi bekliyordu. Jeongguk arabadan inmiş, birileriyle el sıkışıp bir şeyler konuşmuştu. Ben de o sırada etrafa bakınıyordum, güzel bir ülkedeydik, sıcak ve nemliydi, ihtiyacım olan her şey vardı.

Ayrıca deniz, çok güzel görünüyordu.

Adamlar bavulları indirmeye başladıklarında Jeongguk güneş gözlükleri, kısa kollu beyaz tişörtü ve krem rengi kaprisiyle, elleri ceplerinde yatı ve denizi izliyordu.

Denizi siktir edin, Jeongguk daha güzel görünüyordu.

Güneş gözlüğümü takıp arabadan indiğimde adamımın bakışları beni buldu hemen, elini cebinden çıkarıp bana uzattığında saçlarımı hafifçe karıştırıp yanına yanaştım.

"Kaptanımız olacak mı?"

"Sizin uçuş ehliyetiniz varsa, benim de kaptanlık ehliyetim var Bay Kim. Merak etmeyin, çok da iyiyimdir."

Gülümseyip tıraşlı yanağına minik bir öpücük bıraktım.

"Yalnız olmamız işime gelir Jeongguk, sesli insanlarız sonuçta. Ve sen, biraz kıskançsın."

Belimi biraz daha sıkı sarıp şakağıma alnını yaslamış, gülmüştü.

Eşyalar yüklendikten sonra yatımıza binmiştik, Jeongguk bavulları taşıyan adamlarla son kez anlamadığım bir dilde - muhtemelen adamların kendi diliydi- konuşmuş, bayağı yüksek bir meblayı ellerine tutuşturup çevik hareketlerle yanıma gelmişti.

İki gündür denizdeydik ve tek başımızaydık. İhtiyacım olan buydu, her şey harikaydı.

"Bebeğim, uyan hadi."

Arkamdaki sıcak bedenden gelen sesle hareket ettim, yüz üstü yatıyordum, elinin tersi çıplak sırtımda geziyordu. Saçlarımın arasına giren dudaklarıyla gülümseyip tek gözümü açtım ve hafifçe ona döndüm.

"Günaydın bir tanem."

Sıkı göğsüne kafamı yaslayıp onu da yatırdım, ellerini sırtıma ve belime sıkıca sarıp kendine iyice çekti.

"Günaydın aşkım."

Göğsündeki yara izine acıtmaktan korkarmış gibi çok nahif bir öpücük bıraktım ve boynuna sokuldum.

"Hadi kalkalım mı? Biraz tur atarız, sen kullanırsın bu kez?"

"Ben bilmiyorum ama."

"İnanamıyorum! Taehyung'umun bilmediği bir şey var!"

Şaşkın sesiyle kahkaha atıp boynunu ısırdım.

"Taehyung'un seni yiyecek. Hadi kalkalım bari. Çok açım."

"Hay hay efendim, hay hay."

°°°

Kahvaltımızı bir güzel yapmıştık. Gerçi, Jeongguk yedirmişti bana, kucağından indirmemişti.

Salvatore×Taekook ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin