4.

11.2K 697 60
                                    

Yazardan

Demir'in anlattıklarıyla yutkundu. Kendisini adaletli, cesur sanardı ama bu adam ondan fazlasıydı. Çünkü yıllarca kaçtığı, tinsindiği törede güzellik bulan, gücünü kötüye kullanmayan, en önemlisi de kendisi gibi kaçmayan bu adam kesinlikle kendisinden fazlaydı. Gel gör ki gözünün önünde abisine silah çeken de oydu. İşte bu kafasını karıştırmıştı.
Ben gelmeseydim ne olacaktı, diye düşünmeden edemedi. Katil olacaktı işte. Savunduğu törelere istese de istemese de boyun eğecek, elini kardeşinin kanına bulayacaktı.
Dayanamayıp sordu Demir'e

" Dün gelmeseydim, bedel olmasaydı ne olacaktı? Vurur muydun onları?"

" Ben vurmasam da aşiretten birileri kesin vururdu, onların kaderi benim silahımdan çıkacak kurşunla yazılmamıştı sen de biliyorsun. Vurmayacaktım, dua ediyordum içimden. Benim silahım onlara doğrulmuşsa başka silah onlara doğrulmasın diyeydi soğuk demiri onlara döndürmem. Vakit kazanmaya çalışıyordum. Mucize olsun diye dua ediyordum. Mucizem geldi. Sen geldin. Hoş geldin. Bundan sonra senden gelen her şeye razıyım çünkü Yaren' imi kurtardın, beni kardeş katili olmaktan kurtardın, ömür boyu çekeceğim bi azaptan kurtardın. "

Can duyduklarıyla afalladı. Kendinden utandı. Emindi oysaki karşısında oturan bu adamın acımasız biri olduğuna. Kolayına geliyordu suçlamak, yargılamak. Susamış yüreği sevgiye açtı. Sevmekten korkuyordu. Kimsenin içine sızmasını istemiyordu ki. Yaşadıklarından sonra güvenemiyordu kimseye. Eşi olacaktı bu yakışıklı adam, aralarındaki çekimi yok sayacaktı az önce duyduğu sözler olmasa. Şimdi ne yapacağım ben, diye aklından geçirdi.
Madem Demir ona kendisini açtı, bi adım attı. O da ona iyi davranmaya karar verdi. Yapabilirdi yani önce arkadaş olurlardı işte.

" Demir" ismini Can'ın ağzından duydu ölse gam yemezdi şimdi.

" Bana bunları anlatmam çok önemli, çok kıymetli. Görüyorum ki sen de benim gibi bu evliliğe ailen için evet dedin. Meğer sen de benim gibi fedakarlık yapan biriymişsin. Ben kardeşinin intikamını benden alacağını düşündüm, zalim bi katil olduğunu düşündüm. Mademki evleniyoruz gel önce arkadaş olalım, sen iyi birisin." dedi Can.

Yok öyle arkadaşa bağlamak Can.

" Sadece iyi biri değilim Can, yatakta da iyiyim. Yakışıklı, havalı, hali vakti yerinde, karizma, seksi bi ağayım. Seninle arkadaştan fazlası olacağız. Kocan olduğumu kabullen, aramıza mesafe koymaya kalkma. Akşam benden kurtuluşun yok. Bu her şeyiyle gerçek bi evlilik.
Seni sahiplendiğim kadar sen de beni sahiplen. Sen benimsin,
ben de senin. "

Can' dan

"Sıcak bastı, klima yok mu bu nedir canım, ne biçim işletme burası. Öff yahu... Ben bi lavaboya gideyim" diyip yerimden fırladım.

" Kaç bakalım yavru ceylan, son zıplayışların."

Resmen sıçtım, tüy diktim üstüne. Bu adam beni deli ediyor. Ayarlarımla oynuyor. Tam sakin sakin konuşuyoruz ne iyi adam diyorum, avını kapmaya hazır pantere dönüşüyor. Neymiş yavru ceylanmışım, son zıplayışımmış. Allah'ım napacağım şimdi? Bu herif beni yer. Nazenin vücudumu sex objesine dönüştürür. Oğlum Can siki tuttun hayırlı olsun. Kaçamıyorum da.
Ne demişler kaçamıyorsan zevk almaya bak. Yok ben sıyırdım iyice. Malım ben. Zevk alacakmışım he. Oldu ağam, oldu paşam. Kızardım mı lan ben? Yok artık bu klasiği yaşayamam amına koyayım.
İki lafına böyle olduysam gece ne olacak? Uyurum lan uykumda sikecek hali yok ya? Oh be tamamdır. Gidelim damatlık mı alıyoz, napıyosak yapalım bitsin bugün.

Lavabodan çıktım, Demir masadan kalkmıştı. Çıkışa yöneldiğimde Range Rowerına yaslanmış, güneş gözlüklerini takmış, eli cebinde gelişimi izleyen karizma ötesi, kas kütlesi, yakışıklı değil taş bana bakıp gülümsüyordu. Bi de gamzeli. Yukarı taraftan torpille yaratılmış maşallah.
Yok bu adamı eve mi kitlesem, bu nedir yahu?

(Mrb. Değerli okuyucularım. Her hikayeye öyle heyecanla başlıyorum ki. Her dakika kaç kişi okumuş, kaç beğeni almış, yorum gelmiş mi diye bakıp duruyorum inanın ki. Umarım beğeniyorsunuzdur. Kapak tasarımı, müzik ve görsel paylaşma işinde hala zorlanıyorum kusura bakmayın bu arada .Az destek atın. Sizi seviyorum:))

Mecburiyetten Aşk (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin