Yazardan
Sabah olduğunda üstündeki ağırlıkla gözlerini açtı Demir. Dalgalı kahve saçlar karnına dağılmış, çıplak göğsü Can'ın avuçlarındaydı. Bu görüntü kanını kaynattı Demir'in.
Sabah seksine hayır demezdi ama kahvaltıya bekledikleri için küfür etti şansına.Başını okşadı ve sessizce
" Can uyan güzellik hadi."
" Yaa beş dakika daha. "
Can avcunun içindeki sert göğsü sıktığında nerde uyuduğunu fark ederek gözünü açtı.
" Kusura bakma deli gibi yatıyorum rahatsız ettim seni."
" Böyle rahatsızlığa kurban olurum ben Can, seni hep koynunda uyutacağım."
Demir Can' ı kendine çekti dudaklarına kapandı. Can da hemen karşılık verdi. Öpüşmeleri gittikçe derinleşiyordu. Birden Can'ın üstüne çıkıp tüm ağırlığını verdi. Altındaki sertlikten oldukça memnundu. Can kendisinden etkilendiği için onunla saatlerce sevişmek istiyordu.
Geri çekilen maalesef Demir oldu.
" Güzelim vaktimiz yok biliyorsun ama banyoya birlikte girersek bi tur atabiliriz ne dersin?"
Demir' in bu kadar açık konuşması, arsız ve istekli oluşu Can için mükemmeldi. Çünkü o da bu konuda açık olmayı severdi ve tabi ki düzenli bi sex hayatı olmalıydı. Üstelik Demir ile sevişmeye aşık olmuştu.
" Olur, bu sefer sıra bende, seni becermem lazım artık."
Demir Can'ın istekle parlayan gözlerine baktı, bu kez itiraz edemezdi ama daha önce hiç altta olmamıştı. Can'dan önce birkaç kez kızlarla takılmışlığı vardı sadece.
Dün ona yaptığı her şeye dayanmış ve hayır dememişti Can. Bu seferlik izin verebilirdi." Tamam Can da bilmen gereken bi şey var, ben daha önce hiç bunu yapmamıştım, çekindiğimden değil yanlış anlama. Altta olmak benlik değil, bu seferlik izin veriyorum tamam mı?"
" Olmaz Demir bu olayı kurallaştıramazsın, canımız nasıl isterse öyle sevişelim, bunun sınırı da zamanı da olmasın. Hem zevk alacağından eminim."
Demir asla yapmam dediği şeye başını sallayarak evet demişti. Haklıydı küçüğü. İstedikleri zaman istedikleri şekilde sevişmelilerdi.
Can Demir'in elinden tutup banyoya götürdü.
+18 İstemeyen okumasın
Demir kendini Can'a bıraktı. Onun yönlendirmesi için bekledi.
Simsiyah banyoda stüdyo tarzı bi ev olduğundan küvet de yoktu ama duşakabinin içi oldukça genişti ve siyah rengine tezat gold armatürler banyoya şıklık katmıştı.
Can önce suyu açtı ve sıcaklığını ayarladı. İstediği seviyeye gelince Demir'in yanına adımladı. Kendi üstündeki beyaz Demir'e ait t-shirtü çıkarıp yere attı. Demir'in altındaysa sadece baksır vardı bu yüzden önce kendi fazla kollarından arındı çabucak. Tamamen soyunduğunda Demir kendini güçlükle tutuyordu. Görsel bi şölendi onun için Can'ın vücudu.
Can'ın ilk hedefi dudaklar değildi. Elini Demir' in kaslı göğüse atıp aralarındaki mesafeyi sıfırladı. Aralarındaki bariz boy farkının da sayesinde hafif eğilerek Demir'in göğüs ucunu önce ısırdı hafifçe. Diliyle etrafını yalayarak emmeye başladığında bi eli diğer göğüs ucunu çekiştirirken diğer elini sırtından beline oradan da baksırın içindeki dolgun kalçalara ulaştırdı. Demir kendini azıcık kasmıştı.
Diğer göğüse de aynı işlemi uygulayınca göğüs ucunları dikleşmiş ve kalan ıslaklıkla parlıyordu.
Can özellikle dudaklarına yanaşmıyordu ki üstünlüğü elden bırakması olasıydı.
Islak öpücüklerini belirgin karın kaslarına doğru ilerlettiğinde aynı oranda baksırını da bedeninden dokunarak sıyırdı. Demir'in iri erkekliğine yaklaştığında orayı da es geçti. Dizine kadar inen baksır ufak bi hareketle yerdeki kıyafetlerin yanını boyladı.
Can yine elinden tuttu. Gold çıtaları olan şeffaf duşakabinden içeri suyun altına girdiler.
Demir Can'ın boynuna meyil etti. En sevdiği yer orasıydı. Ellerini Demir' in kalçasına atan Can bu ilgiden memnun, boynunu daha çok alan açmak için omzuna doğru eğmişti.
Can el yordamıyla bulduğu duş jelini alıp bi miktar eline sıktıktan sonra Demir' in kalça arasına attı. Demir ise ona izin verip bacaklarını bi miktar daha açmıştı.
Zarif parmaklar işini ustaca yapmış ve Demir' in içinde yerini almıştı. İşaret parmağı ileri geri hareket ettiğinde Demir kötü olmadığını düşündü, acı da hissetmemişti.
İkili iştahla öpüşmeye başladığında Can orta parmağını da içeri yollamıştı ancak bu şekilde tam olarak hazırlayamazdı eşini. Dudaklardan son kez iştahla öptükten sonra
Demir' i ters çevirip fayansa dayamıştı.Göğsünü soğuk taşlardan ayırıp Can için kalçasını dışarı çıkarmıştı Demir ve gittikçe bu iş daha çok hoşuna gitti.
Üç parmak devreye girdiğinde inleme sesi banyoda yankılanırken Can vakit kaybetmeden kendisini artık zorlayan penisini Demir' in içine itti.
Biraz bekledikten sonra duruma alışan Demir kendini Can'a doğru itince Demir' in aletini eline alıp kendiyle aynı hızda çekerken içine girip çıkmaya başladı. Yavaş tempoda başlayan gitgeller tenin tene vurma sesinin tepelerinden akan suyla üst raddeye çıktı ve ikisinde inleyerek benzer zamanlarda boşaldılar. Önce boşalansa iki taraftan da aldığı zevk ile Demir olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mecburiyetten Aşk (B×B)
عاطفيةGenç, yakışıklı, güçlü ağanın berdel yaptığı hırçın, kendine güvenen, zeki avukata aşkını anlatacağım. Aşkı için beklemek Demir'e düşerken töreye boyun eğmek Can'a düşmüş. Kader iki güzel kalbi birbirine kördüğüm ile bağlamış, bize ise tebessüm il...