Yazardan
Demir Ağa kadının niyetini çok iyi biliyordu. Zilan'ın kuma olmasını isteyeceklerdi bu yüzsüzler. Onlardaki hırs genetik bi durumdu.
Bu kadına ve Zilan'a asla fırsat vermezdi.
" Ben çocuk istemedim hiçbir vakit lakin Can Ağa isterse ondan bi canı mutlulukla kabul ederim. Bu konu daha aramızda bile konuşulmamışken üç günlük eşime baskı yapılsın istemiyorum, bu konu bi daha açılmayacak. Zamanı gelince biz dilersek nasip olur ama bu sadece bizi ilgilendirir öyle değil mi Döne kadın"
Keskin bakışlarını Zilan'ın annesine çeviren Demir burnundan soluyordu.
Can da gerginliğin asıl sebebinin ne olduğunu tahmin etmiş ve Demir'in n'apmaya çalıştığını anlamıştı. Kadını hiç sevmemişti, yanı başında oturan kızın da bakışlarındaki kibri görmüştü ve sürekli Demir'e bakması da onu rahatsız etmişti. Kartları açık oynamak lazımdı ona göre. Beklenmeyen saldırıda savunmaya geçmez o da saldırırdı.
" Çocukları çok severim ancak acelemiz yok. Belli ki torun sevmelere doyamamışsınız yanınızda oturan kızı evlendirin ki hayaliniz gecikmesin bence."
Kadın açık açık kızımı kocana kuma yapmak istiyorum diyemezdi. Can'ın durumu anlayıp da konuştuğundan da emindi. İşi zor olacaktı çünkü Can hafife alınmayacak bi güçteydi. Gücü hem kocasından hem de kendisinden geliyordu belli ki. Kurnaz pislik, dedi içinden Döne kadın. Zilan ise sinirden kıpkırmızı olmuştu.
Keyifle gülümsedi Can ve Davut Ağa'ya dönerek.
" Davut Babam sen ne dersin evlendirelim mi Zilan'ı. Yok mu uygun bi aday?"
Hedef şaşırtarak kesin çözümü istiyordu Can ve beklenen yanıt gecikmedi.
" Kızım için evliliğin zamanına daha vardır, en iyisine layıktır yavrum."
dedi amca bey.Pası yakalayan Can durur mu yapıştırdı cevabı.
" En iyisini ben aldım amca sen kızına Mardin sınırında koca bulamayacaksın anlaşılan, yazık oldu tüh." yalancı bi hüzün, haklı bi gurur Can' ın bakışlarında ve Demir Ağa içten içe keyifle dinlerken sıra ona gelmişti.
" Kimse tasalanmasın zamanı gelince elimle evlendireceğim Zilan bacımı. "
'Vurdu ve gol.. gol.. aslan kocam' dedi içinden Can.
Yaşananları tüm aşiret izledi ve değerlendirdi. Zilan'ın Demir ile evlilik beklentisini herkes az çok biliyordu. Can Ağa'nın keskin zekasıyla Demir Ağa'ya layık olduğunu da öğrenmiş oldular. Ona duyulan sempati giderek artacaktı elbet.
Zilan herkesin ortasında "bacı" ilan edilince dikkat çekmediğini sanarak ortamdan uzaklaştı sinirle. Onların mutlu çift pozlarına katlanamazken anası yüzünden ve felfecir Can yüzünden şansının azaldığını biliyordu artık ama vazgeçmeyecekti.
Demir Ağa'nın sözünün üstüne söz söylemek kimsenin haddine değildi konu böylelikle kapanmış oldu. Devamında iş konuşuldu genel olarak.
Başarılı bi avukat olduğu bilinen Can'a da epeyce soru sorulmuştu hatta Davut Ağa holdingin hukuk danışmanlığı için teklifte bile bulundu.Kahvesini içen ziyaretçiler çiftimiz tekrar hayır dualarını ederek konaktan ayrıldı.
Evde kalan kesimin içinde maalesef amca takımı da vardı ve anlaşılan yatılı kalacaklardı.
Demir yorgun olduklarını söyleyerek Can'ın elinden tutup müsaade istedi.
Onlar için hazırlanan odaya çıkmak yerine Demir'in bekarken kullandığı odaya soktu kocasını. İyi ki de diğer odaya gitmemişlerdi çünkü şer cephesinin daha onlar konağa gelmeden işbaşı yaptıklarını nereden bileceklerdi?(Bi günde dört bölüm attım, keyifli okumalar. Yıldıza basın da yorgunluğum çıksın, yorum da atın desem kırmazsınız bu yazarcığınızı:) sizi seviyorum:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mecburiyetten Aşk (B×B)
RomanceGenç, yakışıklı, güçlü ağanın berdel yaptığı hırçın, kendine güvenen, zeki avukata aşkını anlatacağım. Aşkı için beklemek Demir'e düşerken töreye boyun eğmek Can'a düşmüş. Kader iki güzel kalbi birbirine kördüğüm ile bağlamış, bize ise tebessüm il...