38.

3.6K 314 38
                                    

Can'dan

Demir, ahtapottan birazcık uzaklaşıp tanışmamız için belinden tutarak sanki çok uzaktaymışım gibi kadını bana yönlendirdi.

At ağızlı kadın nasıl öptüyse kocamı dağılan ruju iyice sinirimi bozdu.

Kadına kitlenmiştim, samimiyetten uzak gülüşü tüylerimi diken diken ediyordu. Onların bu halini yadırgayan bir kişi bile yoktu. Bana yıllardır aşık olan kocam bile kadının yılışık haline ses etmemişti. Yanlış. anlarım endişesi bile yoktu adamda aksine gülümsüyordu. Benim herkese sert bakan kocam bu kadına gülümsemişti.
Elif'e de gülümsedi ama onunla sadece tokalaştılar. Bu denli sırnaşık bi hareket sadece benim mi dikkatimi çekiyordu yani?

Kadına şiddete karşı olmasam çakma sarı, postiş saçlarını elime dolamıştım.

Bana 'Merhaba' diyerek elini uzatan ahtapotun kaç dakikadır eli havadaydı bilmiyorum.

Bu kadının Demir'in hayatında bi yeri olduğu kesindi, durup dururken "Ben mi yoksa o mu? Seç hadi birimizi."  diyerek  kocamı ve kendimi zor duruma düşüremezdim. Bu kadının eline koz vermek gibiydi.

Birkaç dakikalık bakışmamızda ahtapotun aklından geçenleri tahmin ederek nasıl bi yol izlemem gerektiğini de düşünüyordum.

Evet Demir'e çok kızmıştım ama bunu kimsenin yanında belli etmek asla istemezdim.

Tam elini geri çekecekti ki elini tuttum ve eğilip zarifçe öptüm.

" Demir bu kadar güzel bir arkadaşın olduğunu bilmiyordum aşkım." dedim  samimi gülüşümle.

Ahtapotun an be an değişen yüzünü memnuniyetle izledim. 'Aşkım' deyişime bariz bozulmuştu. Kafamdaki yeri netleşmişti böylelikle. Bu yelloz, arkadaş ayağı çekerek kocamın çok yakını olmuştu, belli ki Demir'e yanıktı. Ben onu yakmasını iyi bilirim. Bende kocasını kaptıracak göz var mı hanım hanııım!!

Ah Demir ah senin de belanı sikmezsem bana da Can demesinler. Bu kadar kör olamazsın dimi kocacığım?

Kadının dikkatini çekmiştim tamam da sevgili kocam burun deliklerini genişleterek nefes alıp veren bi boğaya dönüşmesi niyeydi? Beni mi ondan kıskandı, onu mu benden kıskandı? Madem çoook medeniyiz arkadaşlarımızın belinden tutup öpmesine izin veriyoruz, ufak bi iltifatım mı sana battı be adam?Dur sen, ben seni de si(l)kecem daha Demirciğim.

Ahtopotun eline değen elimi çaktırmadan şortumun arkasına sildim, ağzımı da acilen çitilemem gerekiyordu.

Volkan sağ olsun yapmaya çalıştığım şeyi fark etmişçesine lafa karıştı. Bundan sonra best kankamdır kendisi.

" Ya ya güzeldir Gülaycığımız, birkaç operasyonla kusur diye bi şey kalmıyor nasılsa dimi tatlım?"

Volkan'ın bu sözlerine gülmemek için zor tuttum kendimi, centilmen ve medeni beni sahalara sürmüştüm çoktan.

Volkan bu muhabbeti çok yapıyor belli ki Gülay'la dalga geçmek hoşuna gidiyor. Ah bu arkadaşlık ilişkileri böyledir işte, insanı hiç istemediği şekilde rezil eder. Biz bizeyiz nolcak ki mantığıyla gömdüğü antapotun içten pazarlıklı bi sürtük olduğunu bilmeyen Volkan haneme bir skoru eklemişti bile.

Anında Volkan'a vurmak için hareket alan Gülay ile ortamdaki ses miktarı çemkirmeleri ve yüksek topuklularıyla koşmaya çalışmasıyla artmıştı.

Boşa çıkan Demir ise iki adımda yanıma geldiğinde hemen Elif'e lavabonun yerini sordum. Peşimden geleceğini adım kadar iyi bildiğim için Demir'e bakmadan seri adımlarla koridorun sonuna doğru ilerledim.

Peş peşe banyoya girdiğimizde hemen elimi yıkadım güzelce, ardından dudağımı da sabunlarken aynadan şaşkınca bana bakan Demir ile göz göze geldik. İşim bittiğinde kolundan tutup lavaboya yanaştırdım. Yanaklarındaki ruj izini bi güzel sabunladım, bana hiç itiraz etmeden sessizce yaptığım işlemin bitmesini bekledi.

Kadından rahatsız olduğumu nihayet anladı öküzcüğüm.




Mecburiyetten Aşk (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin