22.

6.1K 381 12
                                    

Yazardan

Can ve Demir birbirlerine sarılıp uyumayı tercih ettiler. Günlerdir koşturuyorlardı. Birbirleriyle geçirdikleri yorucu saatler de eklenince ikisinin de uykuya ihtiyacı vardı. Demir azıcık da olsa mızıklansa da kıyamamıştı eşine. Halbuki her fırsatta onu yiyip bitirmek istiyordu.

Valizlerini açıp yerleştirmeye ihtiyaç duymadılar. Zaten öbür gğn balayına gideceklerdi. Mardin o kadar sıcaktı ki yazın ortasında ikisi de baksırla yatmayı tercih ettiler. Can'ın kafası yine Demir' in kolundaydı. Aklından rahatsız eder miyim, kolu uyuşur diye geçse de dillendirmedi Can. Çünkü Demir rahatsız olduysa kendi demeliydi ve ayrıca böyle dip dibe yatmayı çok sevmişti. Hep bu kollarda uyumak, saçının okşanması, belindeki iri eller olmalıydı hayatında. Artık daha azına razı olamazdı.

Akşam yemeği için Gülçiçek Hanım kendi çağırmak istemişti oğullarını.
Kapıyı tıklattı birkaç kere ama ses gelmedi. Anayım ben bi şey olmaz diyip kapıyı açtı sessizce.

İkili yine birbirine kenetlenmiş, Can neredeyse Demir'in üstüne çıkmış haldeydi. Üzerlerindeki pike bellerine kadar açıkta bırakmıştı. Yaşlı kadın gülümsedi hallerine. Takılmadan edemezdi. Zaten Demir' in muzip yanı annesine çekmişti.

" Demiiir, Caaan hadi yavrum uyanın.  Demir diyorum kalksanıza evladım, sarmalamışsın çocuğu, uykusunda kaçmazdı merak etme. Hele Can' a ne demeli tepesine çıkmışsın adamın te Allah' ım ya. Sizi ayırmaya kimsenin gücü yetmez anlaşıldı:)"

Gülçiçek hanım hem şakasına söyleniyor hem kıkırdıyordu. Gözünü ilk açan Demir Ağa oldu. Anasını görür görmez kocasının üstünü boynuna kadar kapattı.

" Bak eşek sıpasına hele, bi de kapatıyor çocuğun üstünü anandan da mı kıskanırsın sen ah oğlum. O da benim oğlum artık eşşoğlu babası hariç."

" Anacım belki Can rahatsız olur ne kıskanması. Hem sen niye girdin odamıza müsait olmayabilirdik. Bi de dalga geçiyorsun aşk olsun anacım ya"

" Tamam tamam hadi Can' ı uyandır yemeğe inmeden konuşayım ikinizle de önemli bi konu var."

"Tamam anacım geliriz birazdan çalışma odasına geç bekle sen."

Tüm konuşulanları duyan ama çekindiği için gözünü açmayan Can tuttuğu nefesi verip uzandığı bedenden çabucak kalktı.

" Demir ya çok pis basıldık ya kalk kalk of keşke giyinik yatsaydık niye demiyorsun  annenin böyle biri olduğunu kadın çok tatlı ama şu halimizi görmese iyiydi"

Can soluksuz konuştu Demir' in konuşmasına fırsat vermeden yataktan fırladığı gibi banyoya girip işlerini halletti. Demir onu keyifle takip etti. Çok fazla şirin bi kocası vardı. O banyodan çıkmadan valizleri açtı ve ikisi için de uygun kıyafet çıkardı. Yataklarını şöyle bi düzelttiği sırada Can çıktı.

" Aa teşekkür ederim kıyafet çıkarmışsın. Hadi acele et bekletmeyelim."

" Günaydın güzelliğim, telaş etme rahat ol. Önce bi öpeyim sonra giyinirsin."

" Öp tabi ağam ne zaman istersen."

Diyip gözünü kapatıp dudaklarını büzüp öne doğru çıkarmıştı Can.

Demir ise bu haline gülmüş, dudaklarını es geçip bembeyaz poposundan öpmüştü.

" Ya Demir napıyosun "

" İstediğim yerden öperim karışma sen"

" Ama tehlikeli bölgeden öpüyorsun kocacığım, annen bekliyor sen napıyorsun."

" Bi kez daha kocacığım dersen başka yerinden öperim bak."

" Ya tamam kocacığım demem."

" Dedin bile"

Demir hafif kabarmış penisin ucunu öpüp poposuna şaplak attıktan sonra banyoya girdi. Arkasında şaşkın, azmaya yakın, mutlu bi Can bıraktı.

' Bu adam nasıl bi şey ya, oyy kalbime bi şeyler oluyor. Sen de kabarma dur durduğun yerde küçük Can' içinden konuşmaya devam ederken Demir' in çıkardığı mavi askeri desenli dizlerinde olan şortu giymiş üstüne beyaz geniş v yaka salaş t-shirtü geçirmişti. Aynanın karşısında iyice dağılan saçlarını eliyle düzeltirken Demir banyodan çıkmıştı. İkili çapkınca birbirine güldü. Bıraksalar saatlerce sevişirlerdi yine.

Mecburiyetten Aşk (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin