Gülay'dan
Kaç yıldır seviyorum Demir'i, onu ilk gördüğümde mi bu sevda düştü içime yoksa pislik babamın elinden beni kurtardığında mı yoksa yıllardır sevdiği kişiyi çaresizce, sabırla beklediğini gördüğümde mi? Yıllarca dinledim Can'a olan sevdasını, bitmez tükenmez bi aşkla sevdi Can'ı, kendinden vazgeçercesine sevdi, omzumda ağladığı da oldu, yarasına merhem olmaya çalıştığım da oldu. Kafasını dağıtırdım, ona iyi gelmeye çalışırdım, her şeyimle onun sevdiği halime dönüştüm. Ona her an eşlik edebilmek için yediği, içtiği, giydiği, zevk aldığı her şeyi öğrendim. Kardeşi gibi gördü beni.
Anlatsaydım eğer uzaklaşırdı benden. Karşılıksız aşkımı kabullenmiştim, yanında olmak yetiyordu, zaten o da karşılıksız bi kara sevda taşıyordu yüreğinde. Zaten sevdiğine kavuşamayacaktı ki kendimi açık edip de ondan uzak olma riskini göze alamazdım. İyiydik böyle hem de çok iyi.
Herkese sert olan adam bana alışmıştı, fikirlerime değer verirdi. Sarılmamı, öpmemi yanlış anlamazdı. Birlikte çalıştığımız için her an beraberdik. Birlikte tatillere giderdik, kafa dağıtmak için birlikte içerdik, her konuyla ilgili rahatlıkla konuşurduk. Vazgeçilmezi olmuştum onun. Varsın kardeşim desin, razıydım.
Kimse bilmiyordu ona ne kadar aşık olduğumu. Kimse yakınlığımızı yadırgamıyordu artık. Zaman zaman bizi birbirimize yakıştıranlar olurdu, ailesi bile dile getirmişti. Demir'e bile fırsat vermeden 'Olmaz öyle şey, saçmalamayın.' der, böylelikle bana olan güvenini tazelerdim.
Şimdi ise kanlı canlı karşımdaydı rakibim. Belli etmemem lazımdı aşkımı. Ama nasıl? Düğünlerine gidemedim, dayanamazdım ki onları yan yana görmeye. Can sevmiyordu üstelik benim bakmaya kıyamadığım adamı. Mecburiyetten evlilikti, zorunluluktu işte. Demir kavuşsa bile Can'a, sevilmemek onu yer bitirirdi dimi, böylesi en zoru değil miydi? Şimdi tam sırasıydı güçlü durmanın,fırsat kollayacaktım, beni görmesini sağlayacaktım. Bunu sevdiğim adam için yapacaktım.
Özlediğim kokusuna sarıldığımda hiç yadırgamadan belime hafifçe sarıldı aşkım benim. İşte bu değişmeyecek bi şeydi. Kimse bizim aramıza giremez. Evlense bile benim olanı benden kimse alamaz.
(Mrb. Okuyucularım. Kısa bi Gülay bölümü yazmak istedim. Yeni bölüm en yakın zamanda gelecek. Sizi seviyorum. Bana çok kızmayın tamam mı:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mecburiyetten Aşk (B×B)
RomanceGenç, yakışıklı, güçlü ağanın berdel yaptığı hırçın, kendine güvenen, zeki avukata aşkını anlatacağım. Aşkı için beklemek Demir'e düşerken töreye boyun eğmek Can'a düşmüş. Kader iki güzel kalbi birbirine kördüğüm ile bağlamış, bize ise tebessüm il...