14.

9.3K 508 21
                                    

Demir'den

+18'den devam. İstemeyenler okumasın

Hızlan dediği zaman dayanmam mümkün değildi. Sert darbelerle içine girip çıkmaya başladım. Kalçasını havalandırıp ters çevirdim. Dizleri üstünde durması için kendime çekip hiç beklemeden sertçe içine girdim.
Beyaz kalçalarını avuçlarımın arasında yoğururken aletine elimi attım. Aldığı zevkten ve yorgunluktan bacakları titremeye başladığında boşalmak üzere olduğunu anladım.
İçinden çıkıp yataktan kalktım. Yatağın kenarına kadar gelmesi için bacaklarından tutup çektim. Bacaklarını belime dolandırıp ait olduğum yere girdim. Boynuma kollarını doladığında etime tırnaklarını geçiriyordu. Dudaklarından arsızca çıkan her inlemede daha sert içine giriyordum. Belinden tutup kucağıma alarak duvara yasladım. Bi elim kalçasından düşmemesi içn desteklerken diğer elim aletindeydi. Elime ve göbeğime boşaldığında bi an durup orgazm olan yüzündeki her mimiği inceledim. Yeşil gözleri hem mutlu hem yorgun bakıyordu. Elimi penisinden çekip sırtını duvardan ayırdım sımsıkı sarılıp kucağımdayken içine girip çıkmaya devam ettim. Geri geri yürüyüp yatağa oturdum.

"Zıpla" dedim hırlayarak, beni boşaltmasını istiyordum.
Önce ağır hareketlerle inip kalkmaya başladı. Her seferinde kalçasını yuvarlıyor, aklımı başımdan alıyordu. Dayanamayıp boşaldığımda geriye bıraktım kendimi. Elini iki göğsüme dayayıp nefeslenirken hala aletimin üstünde oturuyordu.
Eğilip dudağımdan öptü. Alt dudağını kavradığımda dili ile üst dudağımı emip yalıyordu.

Üstümden kalkıp kendini yanıma attı. Nefes nefese kalmıştık. Gözlerimiz birbirine kitlenmişken kalbim deli gibi atıyordu. Sevdiğime kavuşmuştum, en özel hallerini görmüştüm.

Hayal ettiğimden bile güzeldi. Evet hayat ettiğim dedim çünkü defalarca onunla seviştiğimi hayal ettim, rüyalarımda gördüm. Peki şimdi soruyorum kim beni durdurabilir ya da nasıl ona doyabilirim ki... İşte bunları düşünürken kahkaha attığımda Can önce şaşkın baktı yüzüme sonra o da benimle birlikte gülmeye başladı ve dayanamayıp gülüşünden öptüm.

" Acıktım ben ya, insan önce bi karnımı doyurur, ne biçim kocasın sen?"

" Nasıl bi koca olduğumu az önce gösterdim zannediyordum. Doyumsuz olduğumu da birazdan göstereceğim ama önce karnını doyurayım ki enerji toplasın minik tavşanım dimi?"

" Minik tavşan ne ya, ben de seni zıplatacağım dur sen"

" Bembeyazsın diye tavşan demiştim ama madem istiyorsun zıplatırsın yavrum, biraz sana doyayım da o da olur"

Karşımda utangaç hallerden cesur hallere geçişini izlemek aşırı keyif vericiydi. Bir kez daha o öpülesi dudaklara yaklaşıp nefeslendim.

Kucağıma alıp banyoya taşıdım. İtiraz etmeden boynuma sığındı. Suyu ayarlayıp duşun altına girdik birlikte.
Dalgalı uzunca saçlarını ellerimle yıkadım. O ise onu yıkarken öylece beni izliyordu. Ne düşündüğünü merak etsem de sormadım. Duş jelini life döküp her yerini öpe seve yıkadım. Birlikte duştan çıktığımızda havluya sardım güzelimi. Nasıl da nazlı bi şey ısırasım var nasıl dayanacağım bu güzelliğe ben? Saçının ıslaklığını havluyla aldıktan sonra kurutma makinesini çalıştıracaktım ki izin vermedi hava çok sıcaktı çünkü.

" Ne yemek istersin Can, istersen eve sipariş edelim istersen dışarı çıkalım?"

" Sen hazırlarsın diye düşünmüştüm?"

" Ben hazırlarım da yenilebilir mi bilmiyorum Can' ım."

" Nasıl ya olmadı şimdi, senin gibi tipler filmlerde, kitaplarda yemek yapabiliyordu. Yatakta ne olduğunu anladım da mutfakta aşçı olamaman bi hayalkırıklığı benim için? "

" Yatakta olağanüstü olduğumdan aşçılığımı görmezden gelirsin artık güzelim hatta şimdi tekrarlayalım ne dersin?"

Yaklaşıp boynundan öpmeye başladım, saltanatımı boynuna kurmaya karar verdim kesinlikle.

" Dur azgın adam açım yahu aç.. aç!"

Elime telefonu aldım. Saate baktım, hakikaten aç sevgili eşim, mahkemeden döneli 3 saat geçmiş, sabahki kuru tostla duruyordu bitanem benim.

" Kebap söylüyorum hemen,  sonra kocaya azgın demek neymiş göstereceğim sana. Üç gün evden çıkarmayacağım seni tavşanım."

( Berdel etiket sıralamasında 1

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

( Berdel etiket sıralamasında 1. olmuşuz:) beğeni ve yorumlarınızı bekliyorum;)

Mecburiyetten Aşk (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin