Can'dan
'Napacağım lan ben? Bu adamı deli gibi seviyorum iyi mi? Çok yakışıklı lan. Sert hali karizma, yanakları gamzeli, simsiyah saçları hercai, ince düşünceli, romantik ,sesi de acayip seksi, sadece sesi değil her yeri seksi. Of kafayı yiyecem çok aşığım ya. Yatakta da acayip bi şeye dönüşüyor ilah gibi bi şey. Yok ben kendimi tutamayacağım atlayım kucağına sevsin az beni de bi ferahlayım.'
İçimden taşan aşkla telefonla konuşmak için yanımdan uzaklaşan kocamı aramaya çıktım.
Bembeyaz kumsalda dibi görünecek kadar temiz denizde epeyce yüzdükten sonra güneşlenirken şekerleme yapıyordum ki Demir telefonu çaldığı için önce alnımdan öptü, ardından gitti.
' Hep bu tavırları beni acayip yükseltiyor zaten. Yani öylece yürüyüp gidebilir, nasılsa uyuyorum dimi, ama romantik sevdiceğim uykumdan öpüyor beni ya.
Bulunca ısırsam mı?
Koskoca Ağa'yı da ısırarak sevmek istiyorum ya pes bana. Aman be ağaysa bana ağa değil ya, kocam benim kocacığım.' içimden geçenler son günlerde yüzüme yapışan gülümsemem yine yerleşince ince parmağıma ne de güzel yakışan zarif alyansımı okşadım.Uçakta yaşanan hostes krizini çabuk çözdük ama ben kıskanç bi koca olduğumu göstermiş oldum ne yazık ki, ne vardı onun gibi relaks olabilseydim ya. Çok olgun adam benim kocam maşallah, aşmış yani, böyle sevince, güvenince falan oluyor heralde bu vakur duruş.Gerçi ben de sevip güveniyorum, kıskançlık başka bi şey bende.
Sabırlı kocacığım Yusuf'a epey dayansa da sonunda gömdü kafayı, oh çok da iyi yaptı. Hem küfür etmek bu kadar mı yakışır lan bi adama.Haşin sesiyle Yusuf'a, siktir git diyince, beni sik Ağam, diyesim gelmedi değil.
Buraya geleli iki gün olmuştu. Yataktan çıkamadığımız iki uzun günde bile doyamadım ki yiğidime. Demir sayesinde azgınlıkta üst sınırımda dolanıyorum hep.
Ömrümün hiçbir zamanında sekse bu kadar ilgili olmadım, ergenlikte bile böyle değildim.Nasıl böyle arsız oldum bi fikrim var elbet, kısaca Demir'e tutulduğum için diyelim.
Üstündeki salaş beyaz gömleğin kollarını dirseğine kadar kıvırmış, altında siyah deniz şortu, her zaman düzgün olan saçları denizden çıktıktan sonra dağınık kalmış, bu serseri görünüm esmer yarime çok yakışmıştı.
Bi ileri bi geri gidiyor sinirle konuşuyordu, vücut dili gerildiğini alenen gösteriyordu.
Yanına yaklaştığımda hala beni fark etmemişti. Çağrı ile konuştuğunu anladım.
" O puştun rahat durmayacağı belliydi. Şimdi bunu Can'a nasıl söyleyeceğim lan ben?"
...." Tamam kes, bi işi de bensiz halledemiyorsunuz."
Telefonunu kapatığı sırada göz göze geldik.Madem üzülmemi istemediği bi durum var, işini kolaylaştırmam lazım.
" Bi çırpıda söylemelisin, benim için endişelenme sakın, yanımda sen varken her zorluğu aşacak gücüm var benim."
"Yanındayım tabi ki bebeğim, senin bu kadar güçlü olman var ya eşsiz bi durum. Ne kadar şanslı bi adamım ben. Ama kıyamıyorum da bitanem napiim seni üzecek hiçbir durum olmamalı, senin canını sıkanı ben canından ederim bilesin."
" Ağır ol koca oğlan, kimsenin canını almana gerek yok. Ben de senin yanındayım her zaman ve aynı senin gibi düşünüyorum, kimse yarimi üzemez. Ancak tüm sıkıntıları sen yüklenemezsin, biz bi hayatı paylaşıyoruz. İyilikte kötülükte, hastalıkta sağlıkta birbirimize destek olmalıyız. Hem bakma benim naif duruşuma, serttir kabuğum, kolay kolay eğilip bükülmem. Savaşçı bi kocan var Ağam. Şimdi anlat bakalım ne oldu?"
" Mevzuyu anlatmadan önce odaya mı gitsek?"
Elini belime atıp kendine çekti. Bakışlarındaki şehveti görebiliyordum. Burnumu boynuna sürtüp yukarıya doğru bakarak göz süzdüm nazlıca. Onu çıldırtmayı çok sevdiğim su götürmez bi gerçek.
" Odada mı konuşalım yani?"
" Önce koklaşalım da sonra konuşuruz bebeğim."
Sesindeki hırlama beni de yükseltti. Etraftaki bakışları umursamadan adem elmasından öptüm.
" Koklaşalım bari beyim ne derse o, ne demişler beycilik kazanacak."
" Can var ya zor duruyorum, nasıl bi şeysin sen, hadi koş odaya, yoksa burada yapışacağım sana o olacak."
" Tamam koşalım, asansöre ilk varan üstte olur." deyip gülerek koşmaya başladım.
Hiçbir mevzu seksimizi engelleyemezdi bi kere, biz de böyle bi ikiliydik işte...
( Mrb. Sevgili okuyucularım, bölüm geç geldi kusura bakmayın lütfen, iş yoğunluğu yüzünden yazamadım. Yorumlarınızı heyecanla bekliyorum, cvp vermeye çalışıyorum. Yıldıza basmayı unutmayın. Sevgilerle...:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mecburiyetten Aşk (B×B)
RomanceGenç, yakışıklı, güçlü ağanın berdel yaptığı hırçın, kendine güvenen, zeki avukata aşkını anlatacağım. Aşkı için beklemek Demir'e düşerken töreye boyun eğmek Can'a düşmüş. Kader iki güzel kalbi birbirine kördüğüm ile bağlamış, bize ise tebessüm il...