7.

10.3K 596 56
                                    

Yazardan

Can burun buruna olduğu Demir'e kocaman kocaman açtığı yeşilleriyle bakıp yutkundu. Bu adam ne kadar da  cüretkardı yahu. Eliyle göğsüne dokundu, hafifçe itip kendinden uzaklaştırma niyetindeydi ama sadece niyet..Kaya gibi göğsü milim kıpırdamadı, aksine sarılıp boyun girintisine yüzünü gömdü, kokusunu içine çekti.

Can da dayanamadı elini  sırtına doladı hafifçe sarıldı, emaneten bi sarılma da olsa  Demir çok sevindi. Bağrına bastığı günler de gelecekti nasılsa, içi umutla doldu.
Geri çekildiğinde sanki her gün böyle yapıyormuş gibi dudağından da öptü kısacık.

" Duşa girelim hazırlanmamız lazım vakit yaklaştı güzelim. "

" Girelim derken?"

Yok artık, beraber mi demek istedi diye düşündü Can

" Önce sen gir, sonra ben yoksa aklında beraber girmek mi vardı, bana uyar."

" Yok yok önce sen gir, ben...ben... şey telefonla görüşmem lazım. Acıktım da bi şeyler sipariş edeyim, sen de yer misin? "

Can' ın konuşurken ömründe teklediği olmamışken bu adam tüm ayarlarını bozuyordu, akla zarardı valla. 'Neyse ki iyi toparladım' diye düşünürken onun banyoyu hayal etti.
'Kızarmak yok kızaramam. Bu herif bu kadar utanmaz bi şeyken olmaz.' Can gerçekten zor durumdaydı.

" Ben sipari etmiştim, hamburger yersin değil mi? Sen başla 5 dakikaya geliyorum ben de."

" Tamamdır." diyip gülümsedi.

Neyse ki düşünceli bi kocası vardı artık Can'ın. 'Sahi ya o benim kocam dimi? Böyle kocaya Can feda:)
Sanki sevdiğimi bilirmiş gibi hamburger sipariş etmiş, hem de soğansız tam istediğim gibi:)'

Hamburgerinin yarısına gelmişti ki banyodan beline havlu sarılı bi Demir çıktı.

(Medyanın bi odada olduğunu farz edin)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Medyanın bi odada olduğunu farz edin)

Can gözünü kaçırdı hemen, yemeğine devam etti. Gelen seslerden havlusunu çıkarıp baksırını giydiğini anladı. Sırtı dönük olan Demir' in vücudunu göz ucuyla inceledi. Damatlık konulan kılıfın femuarını açıp takımını yatağın üstüne koyunca

" Gel yemeğini ye, sonra giyersin, üzerine damlama riski var."

" Çıplak kalmamı istiyor gibisin güzelim "

" Teşhir etmeyi seviyor gibisin, banyoda giyinmeyen sensin."

" Kocam olduğun için rahat olduğumu anlamamış gibisin."

" Avukat olan benim güya senin de çene kuvvetli."

" Sadece çenem kuvvetli değil güzelim."

" Öff naparsan yap be seni düşünen de kabahat."

Demir gür bir kahkaha attı gözünü deviren sevdiğine.

Hırsla yemeğini yedi Can, karşısında çıplak oturan adamsa gayet rahattı.
Yemeği biten Can duşa yönelirken.

" Kuaför gelecek birazdan banyodan giyin de çık tamam mı Can. Ben de giyineceğim hemen."

Bu adam normal değil az önce kahkaha atarken şimdi itiraz istemeyen sert bi ağa.
Emir almayı sevmese de açıklamasını haklı bulduğu için

" Tamam çok kalmam zaten." dedi Can.

Demir de doyduktan sonra tam giyindi ki kapı tıklatıldı. Gelen kuaför bayanlar ve Demir' in yakın dostu Volkandı. Demir' ın saçına fön çekip şekillendiriyorlardı ki duştan pantolonunu giymiş ancak gömleğinin düğmeleri açık, ıslak saçlı bi Can belirdi.

Anında yerinden kalkan Demir vücuduyla siper oldu. Alnından öperken bi yandan düğmelerini iliklemeye başladı.

" Sıhhatler olsun, mis gibi olmuş benim bebeğim."

Bu hallerine gelmeden edemedi Can.

Volkanla tanıştılar, kafa adamdı evli ve iki kız babası olması şaşırtıcıydı çünkü acayip eğlenceliydi. Hiç çekinmeden Demir Ağa' yı gömebiliyordu ayrıca.

Son rütuşlar yapıldığında Demir elini uzatınca Can tereddütsüz elini tuttu. Birlikte düğün alanına ilerlemeden önce Yaren ve Cihan ile buluştular.

Yaren' ın beline kırmızı kuşağı bağladığında gözü yaşlı bakan prensesinin alnından öptü Demir. Bilmiyordu Yaren abisinin sevdasını bu yüzden suçlu hissediyordu. Demir üzgün bi gelin olmaması için kızkardeşinin kulağına eğilip

" Bana Can'ı verdiğin için teşekkür ederim prensesim, çok mutlu olun, gözün arkada kalmasın." dedi.

Abisine önce şaşkınca bakan genç kıza gözünü kırpan Demir Ağa'nın gamzelerini mutlulukla gösterdiği belli oluyordu.

Can ve Cihan da sarıldı ancak Yaren'deki rahatlama Cihan' da olamadı maalesef. Yine de Can abisinin boynunu bükmesine izin vermedi.

" Abim benim çok mutlu olun, ben iyiyim. Hem baksana yakışıklı ağayı kaptım sayende."

Bu sözleri duyan sadece Cihan değildi:))

Mecburiyetten Aşk (B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin