Demir'den
Can bu durumu asla kabul etmeyecek belli ki. Gülay'dan şüphelenmesi ve onu istememesi anlaşılabilir bi durumdu zira bu gece yaptıkları çizmeyi aşmıştı. Anlayamadığım şey ise neden yaptı bunu? Eğer Can'ımın dediği gibi bana hisleri vardıysa neden bunca yıl sustu da şimdi harekete geçti?
Gülay ile yakın arkadaş, dosttuz ve daha önce hiç fark etmedim ben bu durumu. Üstelik Can'a olan aşkımı da yakinen biliyor.
Neyse ne? Ben kocamı kimsenin üzmesini istemem. Nasıl hırsla yanağımı sabunladı kıskanç yarim.
Ahh var ya o an o banyoda güzel bacaklarının arasına girmemek için zor tuttum kendimi. Onun bu dişli hali çok seksi. Yeşillerindeki parlak alevler kıskançlığını gösterdiği gibi beni acayip sahiplendiğini de gösteriyor. Ve biliyorum ki ben her şeyimle ona teslimim. Sırtımı kocama hiç düşünmeden yaslarım. Onun öngörüsü ve düşünceleri doğrultusunda hareket edeceğim elbette. Bugüne kadar beni hiç yanıltmadı ve ikimiz için hep doğru adımlar atıp beni akıllıca yönlendirdi. Bu geceki sabrı da o zehir gibi aklının sonucuydu. Volkanların evinde olması gerektiği gibi davrandı. Ben onun yerinde olsam bu kadar sabırlı davranamayabilirdim. Sevdiğim adama dokunan o elleri kırıp atardım.
Önümde evimize doğru ilerleyen Can'ı arkadan süzmekteyim şu an. Kapının şifresini girip ardına bile bakmadan ilerledi nazına öldüğüm.
Hızlı hızlı konuşmaya başladı yine. Kaşını çatmış hali bile bana sevimli gelirken sakince onu dinlemek beni zorluyordu.
" Sana aşık diyorum işte, daha mı inkar edeceksin? Yarın işte nolacak? Yine gelip sarılıp öpecek mi? Sen de bacımsın diyip buna fırsat mı vereceksin? Aynı şeyi ben yapsam nolurdu? Yusuf da beni seviyormuş ama ben ona bu zamana kadar arkadaşım olarak görsem bile hiç temasta bulunmadım, sarılmadım, öpmedim." dedi öfkeyle Can.
" Otur şuraya önce Can."
Sakince konuşmamız lazımdı ama dediği son cümleler ile kanım çekilmeye başladı.
" Yok ya, oturmuyorum, emir veremezsin sen bana tamam mı?"
Sesindeki alay, bakışlarındaki kırgınlık, davranışlarındaki hırçınlık... Hayır bunu hemen düzeltmem lazım.
" Kocana karşı gelme de otur, önce beni dinleyeceksin. "
" Tamam ağam oturuyorum, konuş hadi dinliyorum. "
" Gülay..."
"Söyleme o kadının adını. O diyebilirsin, ahtapot diyebilirsin, şırfıntı da olur."
" Tamam adını demem, birincisi Can bi daha sen de o iti anarken içinde öpme, sarılma gibi kelimeler geçen cümle kurmayacaksın, ben çok sabırlı bi adam değilim. O yavşağın gidip boğazını sıkmam için sebep verme bana. İkinci olarak o kadın ile aramızda asla bi şey yok, benim tek sevdam sensin ve sen o kadını hayatımızda istemezsen bi an düşünmem bizden uzağa gönderirim buna inan."
Can'dan
" Hangi cüretle sana sarıldı, öptü, onu açıkla o zaman."
" Bu geceden önce hiçbir zaman bana o şekilde yaklaşmadı, Elif'e nasıl davranıyorsam ona da o mesafede davrandım her zaman. Tokalaşmak, yanaktan öpmek sadece selamlaşma gereği sıradan bi durumdu. Kaldı ki asla bu geceki gibi davranmadı daha önce. Ben sana deli divaneyken kimseleri yaklaştırmam yanıma. Bu gece benim için de çok şaşırtıcıydı. Gerildiğimi sen de gördün Can. Bana güvenmiyor musun?"
Açıklamasını yaptığında içim rahatladı, elbet farkındayım Demir için de gergin bi durumdu, benim yanlış anlamamı istemeyen bi hal vardı gece boyu üzerinde. Kıskançlığım yüzünden hırsımı kocamdan almamalıyım. Son cümlesindeki kırgın bakışlarını görmek içimi eritti. Kalkıp boynuna sarıldım, alnımı dudaklarına dayadım. Boy farkımız ancak buna elveriyor.
" Sana çok güveniyorum kocacığım, bi an tereddüt etmedim senin sevginden. Kıskanıyorum seni napıyım? "
Alnımı öptüğünde bu aidiyet hissi var ya, beni bende alıyor her zaman.
" Güven bana aşkım, tek isteğim bu."
Ellerini yanaklarıma koyup gözlerime dikti kahvelerini
"Şimdi ikimizin de içinin rahat etmesi için onunla konuşmalıyız. Her ne kadar bu geceki tavrını onaylamasam da bi açıklamasının olduğuna eminim, sen ayar verdiğinde susmuş evet ama bu senin dediklerini onayladığı için olmayabilir. Yüzleşelim beraber bence, sen ne dersin?"
" Yok olmaz birlikte konuşmayalım sevgilim, ben eminim onun sana hisleri var. Kaç yıldır senin yanında kalabilmek için rol yapmış bi kadın var karşımızda ve emin ol onunla ikimiz konuşursak inkar edecektir. Yarın sana bunu kanıtlayacağım, asıl sen bana güveniyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mecburiyetten Aşk (B×B)
RomanceGenç, yakışıklı, güçlü ağanın berdel yaptığı hırçın, kendine güvenen, zeki avukata aşkını anlatacağım. Aşkı için beklemek Demir'e düşerken töreye boyun eğmek Can'a düşmüş. Kader iki güzel kalbi birbirine kördüğüm ile bağlamış, bize ise tebessüm il...